meerzicht

Uitpakken van rar en par bestanden

4 posts in this topic

Kan iemand mij eens uitleggen wat ik met par en rar bestanden moet doen? Ik heb vanalles in mijn unzip progrmaam geprobeerd. Die moet zulke bestanden aankunnen, maar het wordt niets.

Misschien een beetje offtopic maar ik denk dat je hier wel wat aan hebt. Ik heb dit Digitale Film / TV programma gevonden en ben kan nu alle films en series kijken. Geen gepruts met installeren en instellen, geen maandelijkse kosten en binnen 10 minuten draaiend!

Het is echt het proberen waard. Je kan zelfs live voetbal kijken of nieuwe tv series bekijken! In eerste instantie was ik was sceptisch maar alles werkt zoals aangeven en meer dan 2.500 zenders, series en films.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het beste is om QuickPar te downloaden en deze laten scannen in de map van het gedownloade bestand. Deze zal kijken naar de hand van de par bestanden of de rar bestanden helemaal goed zijn. Wanneer alles 100% procent goed is kun je doormidden van WinRar de RAR bestanden uitpakken.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

• Similar Content

• Wachtwoord .rar bestand na download
      By hollander95
      Hallo,allemaal ik heb een film via torrent gedownload en dat is : [FC De Kampioenen De Film 2013 DVDRip XviD Film Belgium
      maar helaas krijg ik een wachtwoord als ik hem wil uitpakken,weet iemand misschien hoe kan het oplossen.
      alvast bedankt
    • Na download spotnet alleen par en rar bestanden
      By jobcoach.nu
      sinds kort krijg ik na download spotnet alleen par en rar bestanden en "maakt" spotnet geen format avi, dvd9 etc meer van, wat moet ik doen?
    • winrar bestanden downloaden
      By bavaria
      hallosinds kort zit ik weer op spotnet.Ben er weer af gegaan ivm het downloaden van rar bestanden.
      Als ik een film heb gedownload met rar bestanden gebeurt er bij het uitpakken een fout aan gegeven.hoe kan dit?en wat kan ik daar aan doen?
      wat ik ook wil vragen hoe kan je zien bij het downloaden of het een video-ts is?want daar heb ik geen moeite mee.mgr bavaria