Spring naar bijdragen

Autosticker magneet


Marlyvk

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi allemaal,

Omdat ik met al mijn creatieve vragen altijd zo goed geholpen ben hoop ik dat iemand op dit forum me ook in dit zijstraatje een lichtje kan werpen.

Mijn drukwerk laat ik altijd bij Flyeralarm drukken en ben daar ontzettend tevreden over. Nu zou ik ook graag een magnetische autosticker willen ontwerpen en laten drukken, alleen is dat bij Flyeralarm niet mogelijk. Ik heb al wat zitten rondkijken, maar er zijn zoveel aanbieders dat ik dus graag van iemand zou willen horen wat de ervaringen zijn geweest en waar ik voor het drukken van de automagneet het beste naartoe kan gaan.

Ik had ergens gelezen dat een automagneet op de motorkap af te raden is. Kan iemand uitleggen waarom dat precies zo is? Ik vermoed dat het ermee te maken heeft dat de motorkap warm wordt, maar wat zijn de gevolgen? Verkleuring van de lak van de auto ofzo?

Tips zijn altijd welkom, dus als iemand meer kan vertellen waar ik op moet letten bij het ontwerpen van een automagneet: graag!

Alvast bedankt!

Groeten Marly

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 66
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik heb dit zelf ooit ook gedaan. Via vistaprint heb ik autostickers gekocht.

Je ziet deze maar stickers (A4 / A3) ook wel veel op auto's als je in de file staat. De stickers met de ronde hoeken :) Typisch Vistaprint

Maar ik heb er weinig problemen mee gehad. Wel stond er dat de magneten elke dag verwijderd moesten worden en onder die plek met een droge doek schoonmaken. Dit deed ik vrijwel nooit. Maar mijn magneten zaten op een oude golf uit 1984 die toch al wat plekjes had....

Als je de magneet op je auto houd blijft het eronder vochtig. Na enige tijd gaat dit gewoon roesten en kan je plekjes en verkleuring krijgen. Door de magneten met regelmaat te verwijderen en lak droog te maken voorkom je dit. Maar dit is echt auto afhankelijk.

Ik heb geen ervaringen met de motorkap.

Dus heb je een mooie auto. Haal dan elke week even die magneten eraf, even droogmaken eronder en laat ze er bijvoorbeeld een uurtje af zodat je "lak" tot rust komt. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt! En sorry voor de late reactie, beetje drukke week gehad.

Over Vistaprint ben ik niet echt zo tevreden. Ik weet niet hoe het zit met automagneten, maar wat visitekaartjes betreft vind ik dat de prijs/kwaliteit verhouding echt slecht is. Ik heb nu zelf visitekaartjes gemaakt, bij Flyeralarm laten drukken en heb voor hetzelfde geld nu veel meer visitekaartjes die ook nog eens veel beter van kwaliteit zijn (betere kleuren, beter papier, gefolieerd). Bovendien, Vistaprint maakt nogal misleidende reclame door hun producten zogenaamd 'gratis' aan te bieden, terwijl je er altijd voor moet betalen. Dat soort gedrag wil ik financieel niet aanmoedigen. Bovendien zit je toch vaak vast aan hun standaardontwerpen, ik weet niet hoe dat bij de automagneten ed. zit.

Ik zit nu ook gewone autostickers te overwegen. En, na ja, ik zit eigenlijk in de brainstormfase. Een sticker op de ruit zie ik niet zo zitten. Het valt wel op, maar ik vind de auto er wat uiterlijk betreft op achteruitgaan. Dus denk ik nu aan een subtiele websitevermelding achter op de kofferbak en automagneten voor op de voorste zijdeuren die ik er op en af kan halen, naargelang ik met de auto prive of zakelijk rijd.

Iemand nog ervaringen of ideeën?

Groetjes Marly

bewerkt door Marlyvk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 66
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Vistapint is inderdaad geen goede, maar wegens een "grapje" kon je daar een hele lang tijd geleden voor x bedrag "gratis" bestellen. Vandaar ook de test met de magneten.

Ik zou gaan voor letters, gewoon stickers vallen veel meer op. Zie je andere topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 1 jaar later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-11-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Spam

bewerkt door Farid.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...