Spring naar bijdragen

ISO Bestand vinden & ander gedoe (ps2 game)


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-12-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo forummensen,

Nou heb ik mij voor de eerste keer gewaagd aan het downloaden van een game, enkel en alleen omdat hij nergens normaal meer te krijgen is maar ik heb hem toch om redenen graag. Het gaat hier om TMNT2 :Battle Nexus. Liefst voor de ps2 maar Xbox ook goed (dus als je een goede torrent hebt als die van mij slecht is dan hoor ik het graag. Nou heb ik een torrent gevonden die ik gedownload had, en hoopte op een simpel bestandje na het uitpakken zoals je bij de tutorials ziet maar natuurlijk is dat het niet, dus kom ik jullie om hulp vragen.

Foto's van mijn mappen:

tmntbestand.png

en dan in de modules map:

modules.png

Iemand een idee of ik met deze torrent map uberhaupt iets kan, en zo ja, hoe om te zetten op een werkende ps2 schijf (ik heb DVD+R 4.7GB)? Ik moet volgens mij de 'ISO' vinden maar zo'n bestand staat er niet bij. In de modules map zie ik wel een 'schijfkopiebestand' maar is maar 269 kb groot en durf ik niet het risico te nemen om het maar te downloaden aangezien de discs niet herschrijfbaar zijn.

Voor degene die misschien de tijd willen nemen mijn vraag/vragen te willen beantwoorden alvast erg bedankt!

Roan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-12-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ah, ik faal weer met imageshack, anyways, voor de plaatjes hier wat links die het hopelijk wel doen:

http://imageshack.us/photo/my-images/11/tmntbestand.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/11/tmntbestand.png/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Om te beginnen heb je al je PS2 of Xbox al laten ombouwen?

Het ombouwen van je console is stap 1 wat je moet doen om gedownloade games op je console te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 473

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-12-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Er, nee, ik had ergens gelezen dat bepaalde bestanden op elke ps2 kunnen zonder ombouwen, niet waar dus?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-12-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Trouwens, de ps2 heeft eerder al een gedownload spel gedraaid, dus dat zal wel goed zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...