Sign in to follow this  
Followers 0
acjk

502 Authentication details unknown - Kan niet inloggen spotnet

5 posts in this topic

Wanneer ik probeer in te loggen komt er op mn beeldscherm te staan: 502 Authentication details unknown (502).Vroeger had ik planet. Met welke provider moet ik nu inloggen??

Bedankt!

mvrgr Jeroen

Misschien een beetje offtopic maar ik denk dat je hier wel wat aan hebt. Ik heb dit Digitale Film / TV programma gevonden en ben kan nu alle films en series kijken. Geen gepruts met installeren en instellen, geen maandelijkse kosten en binnen 10 minuten draaiend!

Het is echt het proberen waard. Je kan zelfs live voetbal kijken of nieuwe tv series bekijken! In eerste instantie was ik was sceptisch maar alles werkt zoals aangeven en meer dan 2.500 zenders, series en films.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat zou dan nu KPN moeten zijn.

Dus:

Alleen ingeven news.kpn.nl en geen gebruikersnaam en geen wachtwoord en alles werkt weer.

Heb ik geprobeerd: komt er te staan: 501 user Name/pass Password (501)

Wat nu?

Als je hier kijkt zie je dat je news.kpn.nl of news.kpnplanet.nl moet gebruiken.

Wanneer ik probeer in te loggen komt er op mn beeldscherm te staan: 502 Authentication details unknown (502).Vroeger had ik planet. Met welke provider moet ik nu inloggen??

Bedankt!

mvrgr Jeroen

Welke provider heb je nu dan? KPN? Dan moet je dus de gegeven van het bericht boven gebruiken ;)

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Sign in to follow this  
Followers 0

• Similar Content

• Guest rilana213
      Spotnet downloads stoppen na 20 minuten
      By Guest rilana213
      Sinds vandaag stopt het downloaden bij mij ook na 20 minuten. Het heeft bij mij altijd gewerkt?? wat is er aan de hand?
    • Oude Spots in spotnet overzicht niet zichtbaar
      By Leonidas
      Op zoek naar een manier om in spots ouder dan 133 dagen te zoeken op Spotnet...overigens aangenaam kennis te maken.
    • Downloaden mislukt foutmelding in Spotnet
      By Getjomp
      Beste forumleden, 
      Een probleem doet zich voort; de opmerking 'downloaden mislukt' komt steeds voor bij het downloaden van een (nzb) bestand via spotnet. De download begint netjes en na ongeveer 20% staat er mislukt, het raarste is nog wel dat de film wel gedownload is en afspeelbaar.
      Ik gebruikte SunnyUsenet, nu PureUsenet, bij beide nieuwsservers hetzelfde.
      De nieuwsartikelen zijn up-to-date.
      De spotnet versie is 2.0, deze is al opnieuw geïnstalleerd met verwijdering van alle (appdata) gegevens.
      Provider is Telfort
      Windows 10, met standaard virus programma Windows defender.
      Is het mogelijk dat er bij windows iets ingesteld moet worden. (Uitsluiting/firewall/poort openen)

Al is er iemand die een ingeving heeft?Graag hoor ik die.

Alvast super bedankt voor de moeite!
      Gr. Gertjan