Spring naar bijdragen

Client naam qBittorrent "hidden"?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-02-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik gebruik qBittorrent als mijn favoriete P2P client.

Als ik nu ga kijken onder de Seeders, dan zie ik dat sommige mensen de naam van hun client kunnen "hiden" of verstoppen waardoor enkel het Ip adres + vlagje is te zien.

Met Google heb ik al gezocht, en ook in de directory van qBittorrent kan ik niks vinden.

Ook in de client zelf zie ik geen optie om de naam te spoofen.

Weet iemand hoe je dat voor elkaar kan krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Wat staat er bij de andere peers dan, waarvan de naam er niet staat? Staat daar iets van 154.245.214.221.dns.kpn.nl oid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-02-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo, nee dat bedoel ik niet.

Kijk maar even naar onderstaand plaatje.

Sommige mensen die aan het uploaden zijn, zijn in staat om hun client voor de rest van de wereld te verbergen.

Van de ip adressen in de lijst heb ik de middelste cijfers weg gehaald om privacy redenen.

http://postimage.org/image/s56um7pud/

Bij alle downloads zitten wel mensen waarvan hun P2P client niet is te zien.

Ik denk om nog meer onder de radar te gaan zitten van film maatschappijen of zo.

Met een vpn ertussen zien ze dus ook hun echte ip niet meer.

Maar goed iemand een idee hoe ze dit doet?

bewerkt door willenjan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik ken geen programma's die dit weg kunnen halen. Jouw torrent client stuurt namelijk constant pakketjes. In elk pakketje zit informatie over waar het vandaan komt. Dit bevat sowieso een IP en een torrent client naam. Alleen er zijn honderden clients op de wereld.

Ik denk dat degene waarvan er geen client te zien is, de client niet bekend is, of de naam kan niet worden opgelost door jouw client.

Natuurlijk kun je je IP adres wel veranderen door achter een VPN te gaan zitten.

Maar als er iemand is die jou wil vinden dan zal die dat niet lukken via je torrent client naam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-02-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ken geen programma's die dit weg kunnen halen. Jouw torrent client stuurt namelijk constant pakketjes. In elk pakketje zit informatie over waar het vandaan komt. Dit bevat sowieso een IP en een torrent client naam. Alleen er zijn honderden clients op de wereld.

Ik denk dat degene waarvan er geen client te zien is, de client niet bekend is, of de naam kan niet worden opgelost door jouw client.

Natuurlijk kun je je IP adres wel veranderen door achter een VPN te gaan zitten.

Maar als er iemand is die jou wil vinden dan zal die dat niet lukken via je torrent client naam.

OK, ik snap wel dat als men iemand wil opsporen dat dit dan via het ip adres gaat en niet via de client name.Echter het licht niet aan mijn client, want ik doe deze test op drie machine's met drie verschillende P2P client's.Ik kijk dan naar dezelfde ip's en op alle machine's is de client naam niet zichtbaar.Het lijkt me stug dat mensen zelf een client programmeren omdat ik het dagelijks zie.Maar goed ik zal eens verder geen researchen.Ik denk dat men misschien een of andere file aanpast zodat de client hiden blijft.Even goed dank voor je bericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

In sommige clients zit gewoon een Hide Client Name To Tracker functie.

Ik kan er niet van wakker liggen.

Verstuurd van mijn Nexus 4 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-02-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

In sommige clients zit gewoon een Hide Client Name To Tracker functie.

Ik kan er niet van wakker liggen.

Verstuurd van mijn Nexus 4 met Tapatalk

Welke client heeft deze functie dan?Ik heb er al een aantal getest maar zie deze functie niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...