Sign in to follow this  
Followers 0
derf1

Spotnet - Inloggen lukt niet / host has failed to respond (931)

3 posts in this topic

Hoi, Ik heb zojuist spotnet geïnstalleerd. Nu wil ik inloggen via mijn Casema account maar nu krijg ik de melding: The connection attempt timed out, or the connection host has failed to respond (931). Ik gebruik een laptop met windows 8. ik heb alle vormen van inloggen al geprobeerd. firewall aan en uit maar niets blijkt te werken. iemand enig idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Misschien een beetje offtopic maar ik denk dat je hier wel wat aan hebt. Ik heb dit Digitale Film / TV programma gevonden en ben eindelijk voorzien van alle series en films. Geen gepruts met installeren en instellen, geen maandelijkse kosten en binnen 10 minuten draaiend!

Het is echt het proberen waard. Je kan zelfs live voetbal kijken of nieuwe tv series bekijken! In eerste instantie was ik was sceptisch maar alles werkt zoals aangeven en meer dan 2.500 zenders, series en films.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Ik heb het zelfde probleem, gisteren heb ik het programmaatje gedownload, maar als ik dan op verbinden druk krijg ik de melding :Gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist !

Ik heb Ziggo als provider, dit nogmaals op ziggo site gechecked en daar log ik zo in.

Ook die test gedaan en dat werkt gewoon.

Hoe kan ik dit oplossen ?

vr gr, Q

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

Loading...
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Similar Content

    • Guest Kim
      Kom niet op spotnet
      By Guest Kim
      halllo wij komen niet in spotnet 
      Het wachtwoord is al een paar keer verandert maar pakt die elke keer niet of poort klopt niet. Kunnen jullie mij vertellen waar ik hem op moet zetten en welke provider en poort er nodig is. waarom die me wachtwoord niet pakt dank Julie gr kim
    • Ziggo / Spotnet / Grabit / Eweka traag & 502 authentication failed
      By essox
      Goedemiddag, ik ervaar problemen met m'n snelheid, ik krijg constant de meldingen fout 502 authentication failed, ik blijf maar aan het rommelen met het aantal verbindingen instellen.
      Info:
      Abonnement ziggo: Alles in 1 plus, snelheid 120 mb in combinatie met Eweka maximale abonnement 100 mb + 20 mb snelheid erbij (ivm Ziggo abonnee)
      Desktop PC: i7 / 4790 / 64bits / windows 10
      Grabit: 1.7.3 met Eweka abonnement ingesteld op 4 connecties maximaal
      Spotnet: 2.0.0.135 ingesteld op 4 verbindingen maximaal
      Speedtest van Ziggo geeft aan: 122.32 Mbps
      Ookla speedtest geeft aan: 122.01 Mbps
      Mijn Eweka abonnement geeft aan dat je op 8 connecties kan instellen , wat is nou de juiste instelling van al die programma's, want ik kan zowel grabit als spotnet maar op 4 connecties maximaal zetten ?
      Alvast heel veel dank voor jullie reactie
    • Spotnet - uploaden en posten werkt niet - kan groep niet vinden
      By CoD_Saboteur
      Hoi
      I wil graag posten online zetten via spotnet. Deze worden dan opgenomen door nzbserver en ook daar staan dan de posten.
      Alleen werkt bij mij uploaden niet meer krijg steeds de melding 'kan groep niet vinden'.
      Nog een andere manier te uploaden op nzbserver en of een oplossing?
      Bedankt!