derf1

Spotnet - Inloggen lukt niet / host has failed to respond (931)

3 berichten in deze discussie

Hoi, Ik heb zojuist spotnet geïnstalleerd. Nu wil ik inloggen via mijn Casema account maar nu krijg ik de melding: The connection attempt timed out, or the connection host has failed to respond (931). Ik gebruik een laptop met windows 8. ik heb alle vormen van inloggen al geprobeerd. firewall aan en uit maar niets blijkt te werken. iemand enig idee?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Goedemiddag,

Ik heb het zelfde probleem, gisteren heb ik het programmaatje gedownload, maar als ik dan op verbinden druk krijg ik de melding :Gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist !

Ik heb Ziggo als provider, dit nogmaals op ziggo site gechecked en daar log ik zo in.

Ook die test gedaan en dat werkt gewoon.

Hoe kan ik dit oplossen ?

vr gr, Q

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Je maakt een opmerking als gast. Als je een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor


  • Vergelijkbare bijdragen