Sign in to follow this  
Followers 0
derf1

Spotnet - Inloggen lukt niet / host has failed to respond (931)

3 posts in this topic

Hoi, Ik heb zojuist spotnet geïnstalleerd. Nu wil ik inloggen via mijn Casema account maar nu krijg ik de melding: The connection attempt timed out, or the connection host has failed to respond (931). Ik gebruik een laptop met windows 8. ik heb alle vormen van inloggen al geprobeerd. firewall aan en uit maar niets blijkt te werken. iemand enig idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemiddag,

Ik heb het zelfde probleem, gisteren heb ik het programmaatje gedownload, maar als ik dan op verbinden druk krijg ik de melding :Gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist !

Ik heb Ziggo als provider, dit nogmaals op ziggo site gechecked en daar log ik zo in.

Ook die test gedaan en dat werkt gewoon.

Hoe kan ik dit oplossen ?

vr gr, Q

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Sign in to follow this  
Followers 0