Sign in to follow this  
Followers 0
derf1

Spotnet - Inloggen lukt niet / host has failed to respond (931)

3 posts in this topic

Hoi, Ik heb zojuist spotnet geïnstalleerd. Nu wil ik inloggen via mijn Casema account maar nu krijg ik de melding: The connection attempt timed out, or the connection host has failed to respond (931). Ik gebruik een laptop met windows 8. ik heb alle vormen van inloggen al geprobeerd. firewall aan en uit maar niets blijkt te werken. iemand enig idee?

Goedemiddag,

Ik heb het zelfde probleem, gisteren heb ik het programmaatje gedownload, maar als ik dan op verbinden druk krijg ik de melding :Gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist !

Ik heb Ziggo als provider, dit nogmaals op ziggo site gechecked en daar log ik zo in.

Ook die test gedaan en dat werkt gewoon.

Hoe kan ik dit oplossen ?

vr gr, Q

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Sign in to follow this  
Followers 0

• Similar Content

• By Duken
      Het is meer dan een jaar geleden dat de download applicatie Spotnet voorzien werd van een update. Op november 2011 werd Spotnet 1.8 uitgebracht. 
      De bekende Spotnet applicatie is voorzien van een aantal verbeteringen en hiermee Spotnet 1.8.1.1 uitgebracht.
      Spotnet is vandaag de dag de meest populaire download tool om vanuit nieuwsgroepen te downloaden. Door het gemak en de simpele interface wordt deze download tool veel gebruikt.
      De volgende verbeteringen zijn meegenomen in Spotnet 1.8.1.1
      – SABnzbd 0.7.6. – vernieuwd
      Naast zoeken in Spotnet is het ook mogelijk om te downloaden met Spotnet via SABnzbd, dit programma is geüpdatet naar de laatste versie.
      – Kan de server niet bereiken – probleem
      Sinds kort treedt er in Spotnet een nieuw probleem op tijdens het spotten “Kan de server niet bereiken”, ook probleem is in deze versie opgelost. Dit probleem staat ook wel bekend als het “ExternalSigning – probleem”.
      – Google Analytics – uitgeschakeld
      In deze nieuwe versie Spotnet 1.8.1.1 staat Google Analytics (GA) uit. GA is een statistieken programma waarmee de ontwikkelaars van Spotnet kunnen zien op welke manier jij het programma gebruikt zoals; zoekopdrachten, geopende spots, gespotte spots, uit welk land je komt e.d..Wij zijn van mening dat dit de ontwikkelaars niks aangaat tenzij je daarvoor zelf toestemming hebt gegeven, daarom is Google Analytics uitgeschakeld.
      – Installer UI vernieuwd & installatie map selecteerbaar
      De nieuwe installer heeft een nieuw uiterlijk gekregen en is te installeren op andere schijven.
      Downloaden van spotnet kan hier Veel download plezier!
    • Guest brigitte
      By Guest brigitte
      hallo ik kan spotnet niet sluiten hij geeft aan er loopt nog een instantie
      hen een unlock programma al geprobeerd
      via taakbeheer
      wat kan ik doen
    • Guest Willem
      By Guest Willem
      Na de laatste windows 10 update (augustus 2016) werkt spotnet niet meer.
      Ik krijg de melding gebruikersnaam of wachtwoord onjuist. Ik weet 100% zeker dat deze goed zijn, want ik heb mijn webmail bij ziggo gecontroleerd
      Weet iemand een oplossing ??