Spring naar bijdragen

torrent magnet links download locatie aanpassen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  533
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  629
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  04-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik probeer een bestand van 29 Gb te downloaden, maar mijn interne hardeschijf heeft onvoldoende ruimte. Op zich niet zo een groot probleem als ik download met slechts Utorrent. ik kan namelijk de download locatie verplaatsen naar externe hardeschijf, maar het probleem is dat het bestand geen Utorrent file heeft, maar in plaats daarvan een magnet links. De vraag is nu: weet iemand hoe ik met magnet links download de C station kan veranderen in andere station? Ik heb meerder keren geprobeerd om download station te wijzigen maar de download bestanden komen steeds bij C: station terecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 533
  • 3

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Wanneer je op de magnet link klikt krijg je - als het goed is - net als bij het openen een popup waarin je kunt kiezen waar je het bestand wil opslaan en welke bestanden je wilt downloaden. Het laatste kan soms even duren omdat de metadata bij een Magnet eerst moet worden ingeladen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  533
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  629
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  04-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Beste Wous,

Ik heb geen pop-up gezien. ik kreeg wel de volgende optie, zie plaatje

http://postimg.org/image/igd29qe1r/

bewerkt door bambi1515
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 533
  • 3

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Simpelweg bij je instellingen van uTorrent de locatie van je downloadmap aanpassen.

ut013.png

Bij "Put new downloads in" selecteer je de drive van je externe schijf. Daarna klik je op Apply of Toepassen. Daarna op de Magnet link klikken om hem te openen in uTorrent zodat het downloaden kan beginnen. uTorrent zal de gedownloade data dan wegschrijven naar je externe schijf. Vanzelfsprekend zal je tijdens het downloaden je externe schijf wel aan je pc gekoppeld moeten houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  533
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  629
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  04-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hartelijk bedankt voor de tips. Het werkt uitstekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 533
  • 3
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Simpelweg bij je instellingen van uTorrent de locatie van je downloadmap aanpassen.

Bij "Put new downloads in" selecteer je de drive van je externe schijf. Daarna klik je op Apply of Toepassen. Daarna op de Magnet link klikken om hem te openen in uTorrent zodat het downloaden kan beginnen. uTorrent zal de gedownloade data dan wegschrijven naar je externe schijf. Vanzelfsprekend zal je tijdens het downloaden je externe schijf wel aan je pc gekoppeld moeten houden.

Met een afbeelding van Duken.nl zelfs :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...