Spring naar bijdragen

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-01-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste mensen,

Mijn TTds kaartje werkt niet meer en graag had ik hier wat hulp bij gehad, misschien weet iemand wat er scheelt of wat ik kan doen.

Ik heb een zwarte Nintendo DS Lite en een ttds kaartje van ndstt.com. Er steekt een 4gb sandisk micro sd'tje in. Gisteren speelde ik erop en toen ik een ander spel wou opstarten kwam er vanboven op 'Error'. Als ik de micro sd eruit haalt staat er no card. Heb het ook al bij andere nintendos getest het ligt niet aan de nintendo maar aan het kleine kaartje. Heb er niets meegedaan en het lukt op geen enkele manier om hem terug te doen opstarten.

Kan iemand mij hier mee helpen?

MVG,

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kan het zijn dat de firmware van je DS Lite is geupdate? Mocht dat het geval zijn dan is de kans groot dat je ttds flashcard niet meer werkt. Je zou eens kunnen kijken wat voor firmware er nu op de DS draait en die versie vergelijkt met de specificaties van de ttds flashcard. Als die niet meer overeenkomen dan zit daar het probleem.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-01-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Waar kan ik dit controleren? Sorry maar ken er niet zo veel van hou mij vooral bezig met het spelen ;)

En het zou dan indd kunnen maar is het niet raar dat die de middag daarvoor gewoon nog werkte? :/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Kan het zijn dat de firmware van je DS Lite is geupdate? Mocht dat het geval zijn dan is de kans groot dat je ttds flashcard niet meer werkt. Je zou eens kunnen kijken wat voor firmware er nu op de DS draait en die versie vergelijkt met de specificaties van de ttds flashcard. Als die niet meer overeenkomen dan zit daar het probleem.

Een ds lite is niet te updaten, een dsi wel maar die heeft de ts niet.

@Coldphan: kan je gewoon wel in de microsd-kaart komen als je hem in de computer steekt? Als dat ook niet lukt, dan zit kan je volgens mij hem formatteren naar fat32 maar daardoor verlies je wel alles wat er op je sd-kaart staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...