Spring naar bijdragen

Asus N550JK-CN101H toetsen lichten niet op


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Hello,

Ik heb sinds vandaag opeens het probleem dat ik via de FN + F3/F4 knoppen de verlichting van mijn toetsen niet aan kan zetten. Wanneer ik de laptop aan doe lichten alle toetsen op, dus er kan niks kapot zijn neem ik aan. Je kan ze via de knoppen combinatie aan/uit zetten en ook dimmen, alleen sinds vandaag voor de duidelijkheid kan ik ze niet meer aan zetten. Ik heb gegoogled, heb op de website van Asus wat drivers gedownload, maar ik heb dit probleem alsnog. Ik mis als het goed is ook geen drivers en de laptop werkt gewoon nog perfect.

Het gaat om de laptop Asus N550JK-CN101H

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Ik heb zojuist twee drivers voor de derde keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd en op magische wijze doen de lichtjes het weer. Slotje.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...