Spring naar bijdragen

wii combi microfoon / sing spellen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb onlangs een wii gekregen, ik kan hiermee originele spellen spelen, gebrande en ook via USB stick spelen. Onlangs heb ik 2 USB microfoons aangeschaft (Speedlink Starlet Set).

Het eerste disney-sing spel wat ik probeerde werkte, alle andere spellen geprobeerd (via gebrande DVD of via USB stick) maar geen enkel spel herkent de mics.

Ik zal wat info achterlaten omtrend software:

* USB loader GX (blijft zwart na starten en start vervolgens de wii zelf opnieuw op)

* Neogamma: R8 IOS 249 (Rev 17)

* The homebrew channel: venster blijft leeg, pas als ik op knop 1 druk krijgen in een optie venster. Druk ik op het huis-knopje dan staat er een rij opties met bv Bootmii starten e.d.

1.0.8. IOS61 v21.29

Bij mijn Wii instellingen staat: ver. 4.2E

Ik heb al vanalles geprobeerd, van usb poorten gewisseld, op verschillende momenten de mics inpluggen, spellen vanaf USB of van DVD, ook heb ik oude en nieuwe sing-spellen van verschillende series geprobeerd. Ik heb al avonden gegoogled, maar kom niet tot een concrete oplossing. Het sleutelen aan de software durf ik niet goed, omdat ik er geen ervaring mee heb.

Ik zou een andere IOS erop moeten zetten bv. Als ik zeker wist hoe dat werkte, deed ik dat.

Mijn vraag is dan ook:

kan ik mijn wii verklooien, zodat hij straks helemaal geen gebrande op gedownloaden spellen meer speelt door het veranderen van de IOS bv.? Of kun je altijd terug naar hoe hij nu is?

Wie wil me wat tips geven en gerust stellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 3

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Inmiddels is het probleem opgelost. Alle singspellen (die ik tot nu toe geprobeerd heb) werken. Welliswaar niet via USB, want beide mic-stekkers moeten erin, dus kan er geen usb of HD in. Het zijn Speedlink mic's overigens.

De oplossing was, opnieuw softmodden, gedaan via duidelijke instructies downloadtutorial

Thanks in ieder geval voor iedereen die meegelezen en gedacht heeft!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 3
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Bedankt voor je reactie met de oplossing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...