Spring naar bijdragen

Downloaden NZB mislukt telkens met MAC


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-04-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik heb sinds een maand een iMac. Prachtig apparaat, verder heel tevreden. Wat mij echter maar niet wil lukken is het downloaden van nzb-files. Vroeger, Windows, gebruikte ik Grabit en dat ging voortreffelijk. Ik heb echt dagenlang zitten zoeken op het internet en heb al diverse programma's voor mijn

iMac geprobeerd (NZBVortex, SABNZBD), niets werkt. Nu heb ik Unison op mijn Mac staan en loop tegen hetzelfde probleem aan. Ik krijg telkens de melding dat niet alles is gedownload. Ik heb zelfs aparte progjes gedownload voor het uitpakken en repareren (MacParDeLuxe en UnRarX). Ik kom er

niet uit. Vreselijk frustrerend.

Is er iemand die een idee heeft wat er aan de hand zou kunnen zijn en mij op weg kan helpen? Ik begin al heel stiekem mijn Windows PC een beetje te missen.....................................

Dank en groet

Droppie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-04-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Iemand had totaal off-topic geantwoord. Ik wilde reageren en nu ineens is die boodschap weg..... sorry.

Iemand die mij verder kan helpen??

Dank

bewerkt door droppie1958
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb zelf geen Mac dus kan je helaas geen advies geven. Op https://www.binaries4all.nl staan wel een aantal tips en software voor het downloaden van het usenet met een Mac. Wellicht dat je daar wat wijzer wordt. Succes in ieder geval en mocht ik nog wat tegenkomen dan hoor je het van me.

PS. Download je van de nieuwsgroepen met een pay server of via de news server van je internetprovider?

bewerkt door reneetje1969
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-04-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dank voor je reactie maar die tips had ik al doorgelezen. Het lijkt er op dat ik telkens de bestanden niet compleet binnen krijg. Ik werk met de newsserver van mijn internetprovider en dat heeft altijd goed gewerkt. Ik haal alleen nieuwe posts binnen dus het kan niet aan de retentieperiode

liggen. Ik blijf zoeken.

Groet

D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...