Spring naar bijdragen

licentie nummer PC health advisor


predator

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo

ik ben op zoek naar een licentie nummer voor het programmatje en dat heet: PC health advisor.

heb verschillende nummers gevonden maar dat werkte niet.

weet iemand hoe ik het beste aan het nummer kan komen?

mvg bavaria

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 236

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De versies van dit programma die ik vind zijn met een cracked .exe in combinatie met een serial. Dit betekent dat je eerst de cracked .exe naar de installatiemap moet kopiëren ter vervanging van het originele bestand. Daarna het programma starten en registreren met bijgeleverde serial. Installeer en activeer altijd met je internetverbinding uitgeschakeld en zorg er daarna voor dat het programma niet geupdated wordt en dat je dit programma in je firewall de toegang tot het internet blokkeert (blokkeren voor uitgaande/outbound verbindingen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

bedankt voor je reactie.

hoe kom ik aan een cracked .exe ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 236

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Ik stuur zo dadelijk een pm met een link waar u alles kan vinden wat u nodig heeft, daar het een torrent site is kan ik het niet rechtstreeks plaatsen. Dat het een torrentsite is wil ook zeggen dat u waarschijnlijk de gehele torrent zal moeten binnenhalen. U zal merken dat u ook andere dingen kan vinden waaronder films, wil u deze met Nederlandstalige ondertiteling dan voegt u in de zoekbalk naast de titel van de film nl toe.

bewerkt door Trizomu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb naar aanleiding van je vraag de nieuwste NL versie gedownload, getest en werkend gekregen met een eerdere crack. Heb er een installatie handleiding bij geschreven voor de users van mijn eigen site. Mocht je deze versie willen hebben dan stuur je me maar een pm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo reneetje

ik zou graag deze verie willen.

heel men laptop doet raar.

ik denk dat er fouten in zitten.

mvg bavaria

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 236

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als je me je e-mailadres even geeft via pm dan sein ik hem naar je door. Wat voor raars doet je laptop dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo

bij apparaatbeheer staat er bij netwerken "microsoft teredo tunneling adapter" en bij deze staat er een geel driehoekje.

ik heb op google gezocht en daar werd geadviseerd om het programmetje pc health advisor te downloaden om het probleem op te lossen.

mijn laptop is een sony vaio.

het zoeken naar website"s is ook een ramp,want als ik ergens op klik dan krijg ik ineens reclame te zien waar ik niet om vraag.De laptop is van slag.

Maar ik weet niet als ik de laptop leeg maak of dan het probleem opgelost is,daarom vraag ik om dat programmatje.

de laptop is ook heel erg traag met zoeken.

mvg bavaria

bewerkt door reneetje1969
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 236

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als het goed is heb je een mailtje van Wetransfer met daarin een link om PC Health Advisor te downloaden. Is ingepakt tot Rar bestand dus eerst weer even uitpakken met Winrar of Winzip. Installatie instructie heb ik erbij gedaan voor je. Maar dit programma zal niet je probleem van die reclame oplossen. Dit is overduidelijk een malware probleem. Je laptop heeft tijdens het surfen op het net of tijdens het downloaden/installeren van bepaalde bestanden hoogstwaarschijnlijk grote hoeveelheden malware binnen gehaald. Dit probleem kan je oplossen door je laptop op te schonen met een malware scanner. Beste kan je hiervoor Malwarebytes gebruiken. Let er goed op dat je gaat voor de Free versie. Let er verder heel goed op dat je tijdens het downloaden én tijdens het installeren van dit programma telkens kiest voor de Free versie en NIET kiest voor een proef versie van de Pro uitvoering. Je zal dus tijdens de installatie een paar keer op negeren, weigeren, afwijzen, enz, enz moeten klikken om niet alsnog de Pro versie te installeren. Goed lezen en opletten dus bij iedere stap van het downloaden en installeren zodat je daadwerkelijk de Free versie installeert. De Free versie werkt prima en hiermee haal je ook gratis de meest recente malware definities op. Enige verschil met de Pro versie is, is dat de Free versie geen live beveiliging heeft dus op de achtergrond je pc blijft beveiligen. Maar dat is helemaal niet nodig zolang je iedere week de pc een full scan geeft met Malwarebytes. Heb je de Free versie geinstalleerd dan eerst de nieuwste updates binnenhalen en daarna je pc een full scan geven. Je zal versteld staan hoeveel troep hij op je pc vindt. Na de scan alle gevonden malware verwijderen, pc herstarten en daarna zal hij voor wat betreft het internet al een stuk beter draaien.

Die "microsoft teredo tunneling adapter" heb je in principe niet nodig tenzij je op internet wilt server via een anonieme VPN verbinding. Gele driehoek wil zeggen dat de drivers hiervoor niet juist geinstalleerd zijn. Maar zoals gezegd, als je hier geen gebruik van maakt hoeft het ook niet geinstalleerd te worden.

Jouw grootste probleem is in ieder geval die malware op je laptop dus ik zou als ik jou was de prioriteit leggen bij het installeren van Malwarebytes en hiermee je computer opschonen. Dat zal al heel veel uitmaken, dat weet ik zeker.

Verder raad ik je aan om Ccleaner even te downloaden en te installeren. Ook hier weer gaan voor de gratis versie. Hiermee kan je je pc heel goed opschonen. Het verwijdert bijvoorbeeld heel veel achtergebleven internet resten die je pc behoorlijk kunnen vertragen. Verder kan je hier ook je register mee opschonen. Resten van programma's die in je register zijn achtergebleven maken je pc ook traag.

bewerkt door reneetje1969
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo reneeetje

weer wil ik je weer bedanken voor je hulp

ik heb malwarebytes geiinstaleerd maar moet ik ook de updates doen?

mvg bavaria

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 236

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Natuurlijk is het aangeraden van ongeveer iedere week een update te doen, zowel voor de free versie als de andere, maar Malwarebytes heeft nog een nuttige bescherming beschikbaar. Namelijk Malwarebytes Anti-Exploit die u browser een extra beschermingslaag geeft die kan u vinden via de volgende link https://www.malwareb...rg/antiexploit/ en is ook in een free versie beschikbaar, hier gaat het updaten iets anders namelijk in het uitbrengen van een nieuwere versie. Hier hoeft u niets te doen, buiten dan dat indien het programma aangeeft dat er een nieuwe versie beschikbaar is het downloaden ervan toestemming te geven.

Tech Specs:

Version: 1.06

Operating Systems:

Windows 8.1® (32-bit, 64-bit)

Windows 8® (32-bit, 64-bit)

Windows 7® (32-bit, 64-bit)

Windows Vista® (32-bit, 64-bit)

Windows XP® (32-bit, 64-bit)

Languages Available: English

Hardware Requirements:

1024MB of RAM (256MB for Windows XP)

800MHz CPU or faster

10MB of free hard disk space

800x600 or greater screen resolution

Het programma treed pas in werking indien u de browser start er komt dan een korte melding dat uw browser nu beschermt is door het programma. Ik heb het programma reeds een geruime tijd draaiende en heb er nog geen enkele hinder van ondervonden.

bewerkt door Trizomu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja, voordat je je pc gaat scannen eerst de database van Malwarebytes updaten zodat deze up-to-date is. Mocht je na verloop van tijd een melding krijgen dat er een update voor het programma zelf is, kan je deze update ook gewoon installeren. Alleen dan weer goed opletten tijdens de installatie dat je voor de Free versie kiest.

bewerkt door reneetje1969
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo

graag wil ik jullie nog bedanken voor jullie hulp.

men laptop is een stuk sneller geworden.

bedankt nog

mvg bavaria

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 236

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Graag gedaan Bavaria. Goed om te horen dat de grote schoonmaak gelukt is ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4
  • 7 maanden later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-12-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

duke pro

kan jij mij die programma ook naar me toe sturen ben al enige tijd opzoek naar die programma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

duke pro

kan jij mij die programma ook naar me toe sturen ben al enige tijd opzoek naar die programma

Beste,

Over welk programma heeft u het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...