Spring naar bijdragen

Nederlandse TV kijken in buitenland


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-07-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hi,

Ik heb een vraag over VPN. Ik zou graag TV willen kijken in het buitenland dwz NPO en BBC. Ik heb veel info kunnen vinden op www.debesteVPN.nl een blog die veel info geeft over VPN gebruik. Ik heb toen ook een VPN aangeschaft. Alles werk prima maar ben ik ook strafbaar wanneer ik dit doe. Misschien een beetje laat omdat ik nu met veel plezier F1 kijk en genoten heb van de Tour de France met Nederlands commentaar. Ik heb hier niets over kunnen vinden bhv natuurlijk wanneer ik films download via servers die in VS staan misschien. Kan iemand mij hier een antwoord op geven?

Vast bedankt,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Hoe het juist zit in Nederland kan ik niet zeggen, maar ik denk dat het niet veel zal afwijken van België (indien er al een afwijking is), normaal zou dit niet strafbaar zijn. Wel kan het zijn dat bepaalde zenders (aanbieders van programma's al dan niet met NL ondertiteling) VPN verbindingen blokkeren of tegen houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Je kan inderdaad zonder gebruik van een VPN geen gebruik maken van de bekende Nederlandse websites welke je TV /uitzending gemist laat kijken.

Als je in het buitenland zit zul je een VPN provider vanuit Nederland moeten gebruiken. Dan kan je de content namelijk wel zien, de website denkt dan dat je uit Nederland komt.

Maar vergeet niet, het recht is geldig vanuit het land waar je in zit. Ik zou mij niet druk maken als het gaat om TV kijken. Maar downloaden is oppassen geblazen in sommige landen. In Duitsland zou je bijvoorbeeld niet moeten downloaden, er zijn genoeg Nederlanders die tijdelijk in Duitsland woonden een boete hebben gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 3 maanden later...

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-11-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Koop een VPN programma, daarmee kan je simuleren dat je een Nederlands ip adres heb. Daarmee kan je over de hele wereld nederlandse tv kijken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...