Spring naar bijdragen

Reageren op nzbserver?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-08-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste iedereen

Weet er iemand hoe ik kan reageren op een post van spotweb/nzbserver?

IK heb al van alles geprobeerd en kan ook niet registreren krijg melding "No register".

Of hoe ik contact kan maken met een poster?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Spotweb/Nzbserver is een online mirror van het programma Spotnet. In het verleden was het via een omweg wel mogelijk om op nzbserver.com een account aan te maken. Echter weet ik niet zeker of je dan ook een reactie kon achterlaten. Een handleiding hiervoor is hier te vinden. Makkelijker is het op het programma Spotnet te installeren. Dan kan je sowieso altijd een reactie achterlaten bij een post. Sommige posters zijn ook actief op een eigen forum. Een link/reclame hiervan vind je dan meestal wel in de postmap van de betreffende poster. Als je je dan registreert op dat forum kan je de poster een persoonlijk bericht sturen. Ik ken zelf ook wel een aantal posters op Spotnet dus eventueel mag je me hier ook even een pm sturen met de naam van de betreffende poster. Wellicht weet ik waar deze te bereiken is.

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4
  • 1 jaar later...
Op ‎19‎-‎8‎-‎2015 om 10:28 zei reneetje1969:

Spotweb/Nzbserver is een online mirror van het programma Spotnet. In het verleden was het via een omweg wel mogelijk om op nzbserver.com een account aan te maken. Echter weet ik niet zeker of je dan ook een reactie kon achterlaten. Een handleiding hiervoor is hier te vinden. Makkelijker is het op het programma Spotnet te installeren. Dan kan je sowieso altijd een reactie achterlaten bij een post. Sommige posters zijn ook actief op een eigen forum. Een link/reclame hiervan vind je dan meestal wel in de postmap van de betreffende poster. Als je je dan registreert op dat forum kan je de poster een persoonlijk bericht sturen. Ik ken zelf ook wel een aantal posters op Spotnet dus eventueel mag je me hier ook even een pm sturen met de naam van de betreffende poster. Wellicht weet ik waar deze te bereiken is.

Succes.

Hallo,

Ik wil graag in contact komen met de poster PARKIET op nzbserver.com.

Ik probeer te posten op Spotnet V2.0.0.236 maar dat lukt niet. Ik krijg dan de foutcode 440 Posting Not Allowed. Ik gebruik Sunny Usenet.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen.

Met vriendelijke groeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kan je geen spot aanmelden op Spotnet of kan je geen reactie plaatsen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   190
  • Prestatiepunten:  1.335
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  19-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

Op 24-12-2016 om 09:20 zei Gast RvB:

Ik probeer te posten op Spotnet V2.0.0.236 maar dat lukt niet. Ik krijg dan de foutcode 440 Posting Not Allowed. Ik gebruik Sunny Usenet.

Jij hebt geen rechten om iets te plaatsen, dat staat het abonnement dat jij hebt niet toe.
Neem even contact op met SunnyUsenet waarom jij niets mag posten en/of zij dit eventueel kunnen activeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 190
  • 265
  • 6

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...