Spring naar bijdragen

Spotnet 2.0 reacties op Spotweb sites en in Spotnet 1.8.1


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  37
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  470
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  45

Dukenaars,

Ik heb enige tijd gebruik gemaakt van Spotnet 2.0. De Spotnet tool werkte goed na het volgen van de handleiding op Duken.nl. De layout is mooi en hij werkt fijn. Maar ik ben weer terug gegaan naar www.nzbserver.com i.v.m. mijn SabNZBd servertje.

Nu vind ik in heel veel spots dezelfde reactie:

Deze reactie is geplaatst via Spotnet 2.0, deze kan worden gedownload via: http://spotnet.tk/

In het begin was het niet zo erg, maar ik ga dr een beetje aan irriteren. Het lijkt wel of 1/5 van de reacties die link bevat.

Is er een manier om dit op een één of andere wijze te stoppen of te blacklisten?

Bedankt,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 37
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het valt mij inderdaad ook op, ik zal het zo toelichten en eventueel de handleiding van spotnet 2.0 aanpassen. Na een update van Spotnet 2.0 is er een automatische promotie actief gemaakt. Deze zorgt bij elke reactie voor een link die niet gezien wordt door Spotnet 2.0 gebruikers maar wel door alle andere Spotnet en Spotweb websites.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Spotnet 2.0 gebruikers kunnen hier de automatische promotie uitzetten. Maar helaas kan je bestaande berichten / reacties niet aanpassen of een deel van een reactie blacklisten. Ik weet zo ook geen oplossing, behalve de teksten negeren. Het zal vast in de loop van de tijd weer automatisch uit worden gezet. (Hoop ik... ;) )

wHoGVzb.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...