Spring naar bijdragen

Spotnet / Grabit / newsgrabber langzaam met downloaden


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-09-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik hoop op uw hulp in mijn probleem.

Ik gebruik bovenstaande om te downloaden normaal na volle tevredenheid en zonder enig probleem.

Echter de laaste weken behaal ik mijn download snelheid van 30mb niet meer deze zakt volledig weg naar 200kb. Wat ook vreemd is dat heel mijn internet verbinding bij downloaden niet meer werkt. Ik heb al van alles geprobeert, alle instellingen doorlopen maar alles staat goed.

Het enige wat veranderd is hier, is dat mijn buren boven die op dezelfde internet verbinding zitten beide een CromeCast gebruiken. Kan dit het probleem veroorzaken en hoe los ik dit op. Alvast bedankt voor de hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het kan niet komen door de buren ivm een Chromecast. Deze verbruikt bijna geen data.

Wat voor snelheid haal je met speedtest.net? Dit is ook de maximale snelheid welke je download programma kan halen.

Als deze sneller is dan de snelheid van bijvoorbeeld Grabit zal je eens moeten kijken of SSL aan staat. Maar eerst de vraag, wat is je snelheid met speedtest.net ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...