Spring naar bijdragen

digitaaltvpakket.nl


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-11-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

heb vandaag via uw site duken nl een site gevonden van digitaaltvpakket.nl

hebben jullie daar ervaring mee want ik vermoed dat dit puur oplichterij is

heb stom 27 euro betaald voor filmen zenders enz

niets werkt : geblokkeerd en onveilig enz

graag reactie

duvel1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

heb vandaag via uw site duken nl een site gevonden van digitaaltvpakket.nl

hebben jullie daar ervaring mee want ik vermoed dat dit puur oplichterij is

heb stom 27 euro betaald voor filmen zenders enz

niets werkt : geblokkeerd en onveilig enz

graag reactie

duvel1

Ik zou natuurlijk met copy en plakken de volledige uitleg kunnen plaatsen, maar dit ga i natuurlijk niet doen om de reden dat het gewoon heel veel is wat zo geplaatst wordt. Wat ik wel kan doen is een bepaald stukje plaatsen met een link naar de volledige uitleg, uit wat ik heb kunnen lezen bent u (zoals u zelf zegt) het slachtoffer geworden van oplichting. Hierna volgt een stukje uitleg en de link naar de bron:

Hallo allemaal

Voelt u zich opgelicht door Digitaal TV Pakket en u wilt uw geld terug

dat kan. Schrijf eerst de verkoper aan. En vraag uw geld terug. Als de verkoper niet binnen 48 uur reageert. Doet u het volgende. Heeft u betaald met paypal kunt

u daar uw geld terug vragen. Met Ideal is het iets lastiger maar niet onmogelijk,

eigenlijk nog beter vind ik. U dient hier https://www.paypro.nl/contact uw klacht in. Met vermelding dat u uw geld terug wilt, vermeld wel even uw e-mail

die u gebruikt hebt bij de koop van dit product, wees wel duidelijk in uw omschrijving. U zal een mail ontvangen waarin ze schrijven dat ze niet zonder toestemming van de verkoper over kunnen gaan tot terug betaling.

Maar dat ze de verkoper zullen aanspreken, met u contact op te nemen. U kunt na enkele dagen weer contact opnemen met paypro, dat de verkoper nog niets van zich heeft laten horen of een waardeloos antwoord heeft gegeven. Zij nemen dit in behandeling en u zult uw geld terug krijgen. Bij mij heeft het ongeveer 2 weken geduurd. Maar netjes afgehandeld door paypro nogmaals mijn oprechte complimenten. Hoop met deze bijdrage gedupeerden geholpen te hebben, het geld terug te kunnen krijgen. Doe dit alles zo snel mogelijk na 30 dgn is de koop gesloten en heeft u geen recht meer op terug betaling. Met dank aan de review schrijver die dit mogelijk heeft gemaakt. Succes.!!

Bron: http://www.ppreviews...taal-tv-pakket/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • 3 maanden later...

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   190
  • Prestatiepunten:  1.335
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  19-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

Misschien is het een vraag dat hier niet helemaal op de juiste plek staat. Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom dit als advertentie hier op het forum staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 190
  • 265
  • 6
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Die komt via het advertentie netwerk van paypro. Zoiets als Google adsense. Helaas problemen gehad met Google adsense op het forum ivm plaatjes en links. Hierna een volledige adsense ban gehad :(

Na veel gedoe mag adsense weer op de site, ik zal nagaan bij Google of het ook weer op het forum mag. Kunnen we het weer aanpassen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   190
  • Prestatiepunten:  1.335
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  19-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

Dankjewel Duken voor het antwoord. Natuurlijk begrijp ik dat er inkomsten moeten worden gegenereerd links- of rechtsom. Alleen als ik even rondkijk dan staat er eigenlijks niets positiefs op het internet over deze advertentie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 190
  • 265
  • 6
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Google adsense weer actief, alleen voor gasten overigens. Even kijken of Google het weer toelaat. :roos:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

    There is no users online

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...