Spring naar bijdragen

Office 2016 activeren via kms


Downloader

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-01-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik wil mijn office 2016 activeren, maar dat lukt me niet. Heb het geprobeerd met Kms activator maar er gebeurd niets. Misschien doe ik iets verkeerd? Of weet iemand een andere oplossing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Dus u wil een omweg gebruiken, die ook naar Rome gaat (sorry voor het gebruik van die zinsbouw het is een andere manier om te zeggen dat het voor een xxxxxx manier is), daar zijn dus verschillende manieren voor waaronder het gebruik van Kms activator één van is. Ik heb een mogelijkheid gevonden maar kan deze wegens begrijpelijke redenen niet (duidelijk) plaatsen, maar wat ik wel kan doen is (indien u het Engels machtig bent) is u in een PM een link bezorgen waar u een oplossing vindt en waar u mogelijk ook meteen verschillende codes vindt die aanwezig zijn. Gebruik die zoals aangegeven is.

Het is een feit dat het steeds moeilijker wordt om dergelijke manieren te gebruiken om een bepaalde versies van het Office pakket te activeren, al kan dit een mogelijkheid hebben dat het niet voor altijd is en het zodoende kan zijn dat de procedure af en toe opnieuw moet gebeuren zeker MS met W 10 steeds nieuwere manieren inbouwd om te controleren of bepaalde software legaal of niet legaal is. Eén zaak is zeker dat het zo is dat met dit soort van manieren het veelal niet mogelijk is om updates te bekomen, hou dit zeker in het achterhoofd, ook al belooft men dat dit wel mogelijk zou kunnen zijn.

Ik verstuur zo dadelijk, na deze verklaring, de link via een PM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

De KMSpico is een prima tool en ook de enige tool voor het activeren van Office 2016. Maar je moet wel weten hoe je hem gebruikt. Start de KMSpico altijd als Administrator => rechtermuisknop erop klikken en kiezen voor: Als administrator uitvoeren. Dit is essentieel voor een juiste werking. Zonder Administrator rechten heeft deze activator simpelweg niet voldoende toegang tot je PC om zijn werk naar behoren te kunnen doen. En omdat deze KMSpico zo diep in je PC moeten werken is de kans groot dat je antivirus software deze activator aanziet voor een trojan en de installatie en/of juiste werking blokkeert. Schakel daarom altijd je (realtime) beveiliging even tijdelijk uit tijdens het installeren van de KMSpico. En na de installatie van de KMSpico dit programma als uitzondering toevoegen aan je antivirus software. Iedere keer als je je PC opstart zal de KMSpico Office opnieuw activeren dus hij moet wel blijven werken op je PC.

Hmm, dit lijkt me interessant hoewel ik Office niet zo gebruik ik werk met de versie 2007 die wel volledig werkzaam is en Guinean en dus nog steeds (veiligheids)updates krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-01-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hmm, dit lijkt me interessant hoewel ik Office niet zo gebruik ik werk met de versie 2007 die wel volledig werkzaam is en Guinean en dus nog steeds (veiligheids)updates krijgt.

Hier hetzelfde hoor. Heb een 2007 die zich nog makkelijk laat activeren met behulp van een serial. Updatet ook nog gewoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Ik heb ook een register aanpassing zo is het pakket altijd legaal, maar ik gebruik Office zelden maar gebruik wel LibreOffice 5.0.4 (vooral voor mijn sheets) en Office enkel voor Powerpoint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • 3 weken later...

Ik las onder een van de download de opmerking dat '21 of 54 anti-virus apps on VirusTotal tag it as a virus'. Dan gaat het om de genoemde KMS tool. Ik vraag me dan toch echt af of dit tooltje wel zo betrouwbaar is.

Op 21-1-2016om00:06 zei Trizomu:

Ik heb ook een register aanpassing zo is het pakket altijd legaal

Is dit is wat je zelf kunt doen, zonder download van rare tooltjes? Of heb je het tooltje alsnog nodig, en daarna een aanpassing in het register.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

19 uur geleden zei Marnix 1982:

Ik las onder een van de download de opmerking dat '21 of 54 anti-virus apps on VirusTotal tag it as a virus'. Dan gaat het om de genoemde KMS tool. Ik vraag me dan toch echt af of dit tooltje wel zo betrouwbaar is.

Is dit is wat je zelf kunt doen, zonder download van rare tooltjes? Of heb je het tooltje alsnog nodig, en daarna een aanpassing in het register.

Het register aanpassen is iets heel anders dan het KMS tool gebruiken, dit omdat het register aanpassen zeer vergaande gevolgen kan hebben en bij verkeerde handelingen het systeem zo erg in verwarring kunnen brengen da het hele systeem moeilijk werkt tot zelfs niet meer werkbaar kan zijn. Dus is het gebruik van KMS aan te raden omdat Office nu zodanig is aangepast zodat het niet meer, of bijna, mogelijk is om Office te installeren op een wijze met veranderingen in het register. Dit is/was een werkwijze die in die tijd nog kon helpen om die bepaalde versie van Office 2007 volledig werkzaam te maken.

Dus zijn aanpassingen in het register niet meer aan te raden en is het gebruik van KMS zowat de enige manier om bepaalde versies van Office te installeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Deze KMSpico moet zijn werk diep in je systeem kunnen uitvoeren, vandaar dat de meeste virusscanners logischerwijs niet van deze tool houden.Het Key Management System (KSM) van Microsoft is een zeer geavanceerd systeem en is alleen te omzeilen met de KMSpico. Download de KMSpico altijd uit een betrouwbare bron, bij voorkeur rechtstreeks van de site van de ontwikkelaars en gebruik hem op de hierboven vermelde manier. Het is de enige tool om Windows producten te activeren.

Echter, werkt je graag en veel met Office 2016 en kan je dit programma waarderen, overweeg dan gewoon via de officiële weg een licentie aan te schaffen. Altijd de nieuwste updates en nooit gezeur over de activatie en je draagt bij aan de ontwikkelingen van Office in de toekomst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4
  • 6 maanden later...

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   190
  • Prestatiepunten:  1.335
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  19-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

9 uur geleden zei Gast Marco:

Ik kan geen officiele weg van KMSPico vinden, Heb je deze wellicht?

KMSPico in Google en meteen de eerste hit. Iets met dezelfde naam en dan 10.com erachter :-)
In de header staat Office 2013, maar in de changelog staat ook Office 2016.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 190
  • 265
  • 6

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Google eens naar het forum Mydigitallife. Daar is de maker van de KMSpico actief en ook alleen daar vind je de enige echte KMSpico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4
  • 6 maanden later...
Gast Hanschen

Ik heb een licentie activeringscode van de websie spam gekocht en het werkt prima. ik beveel, het is de beste op het internet voor originele sleutels.

bewerkt door Duken
Ivm spam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...