Spring naar bijdragen

Ziggo / Spotnet / Grabit / Eweka traag & 502 authentication failed


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-11-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedemiddag, ik ervaar problemen met m'n snelheid, ik krijg constant de meldingen fout 502 authentication failed, ik blijf maar aan het rommelen met het aantal verbindingen instellen.

Info:

Abonnement ziggo: Alles in 1 plus, snelheid 120 mb in combinatie met Eweka maximale abonnement 100 mb + 20 mb snelheid erbij (ivm Ziggo abonnee)

Desktop PC: i7 / 4790 / 64bits / windows 10

Grabit: 1.7.3 met Eweka abonnement ingesteld op 4 connecties maximaal

Spotnet: 2.0.0.135 ingesteld op 4 verbindingen maximaal

Speedtest van Ziggo geeft aan: 122.32 Mbps

Ookla speedtest geeft aan: 122.01 Mbps

Mijn Eweka abonnement geeft aan dat je op 8 connecties kan instellen , wat is nou de juiste instelling van al die programma's, want ik kan zowel grabit als spotnet maar op 4 connecties maximaal zetten ?

Alvast heel veel dank voor jullie reactie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 13

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   190
  • Prestatiepunten:  1.335
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  19-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

Ik ben het niet helemaal eens met jou Duken.

Bij mijn weten maakt Spotnet tegenwoordig gebruik van NZBGet en niet meer van SABnzbd+ (dat maakt niet zoveel uit). Echter de foutmelding 502 authenticatiion failed heeft niets te maken met het gebruik van twee verschillende programma's. De foutmelding geeft namelijk aan dat de gegevens niet kloppen. Als essox te veel verbindingen heeft ingesteld, dan zal hij een andere foutmelding namelijk ontvangen.

Mijn advies is dan ook om de laatste versie van Spotnet 2.0.0.159 te downloaden van https://www.spotnet.tk/ en deze dan ook gewoon te gebruiken voor het downloaden. Spotnet 2 is een prima programma om te gebruiken.

PS: SSL is in Nederland eigenlijk helemaal niet nodig, het vertraagd in enkele gevallen gewoon de snelheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 190
  • 265
  • 6

  • Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Ja en nee, spotnet 1.8 is gewoon nog sabnzbd en spotnet 2.0 idd nzbget. Ik begrijp uit de vraag dat het om 1.8 gaat.

Goed dat je aangeeft dat het om een verkeerd account gaat / verkeerde gegevens.

Overigens ben ik voor het activeren van SSL. Beter het zekere voor het onzekere. Verkeer man met SSL niet meer worden uitgelezen. ;)

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 118
  • 1,6k

  • Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

AAA kak.... Lees net dat het om spotnet 2.0 gaat..... Excuusjes :)

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 118
  • 1,6k

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   190
  • Prestatiepunten:  1.335
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  19-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

Overigens ben ik voor het activeren van SSL. Beter het zekere voor het onzekere. Verkeer man met SSL niet meer worden uitgelezen

Dan zou jou internetprovider moeten meekijken op jou netwerkverbinding. Maar dan praat je over een punt wat betreft privacy en ze hebben daar de mensen gewoon weg niet voor (als ze alles willen monitoren en direct willen controleren, filters hebben weinig zin als namen zo gecodeerd zijn). Verder is het IP adres niet zichtbaar voor andere gebruikers wanneer je download via nieuwsgroepen, dit is bij torrents wel het geval! De kans om gepakt te worden is dus nihil via de nieuwsgroepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 190
  • 265
  • 6

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...