Spring naar bijdragen

playstation 3 aansluiten zonder HDMI


laylalepair

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-02-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo

kan ik me playstation 3 ook aansluiten aan een wat ouderen tv zonder hdmi kabel
want ik wil graag een playstation 3 halen maar ik heb geen hdmi en ik ga die ook niet kopen.
dus is mijn vraag kan ik een ps3 aansluiten zonder hdmi op minn wat oudere tv 

 

mvg.layla.!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dit zou kunnen met een Component AV kabel . Beeldkwaliteit gaat er wel door achteruit. Maar neem aan dat die oude tv ook geen HD heeft. En zo zijn er nog een paar kabels waarmee je je PS3 kan aansluiten op een oude tv. Bron.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

In de plaats van hdmi, gebruik je de av-multi out en die steek je in de scart ingang van de tv. Deze kabels zijn allemaal meegeleverd bij je super slim ps3.

Na het aansluiten moet je als het systeem op standby staat, de aan en uit knop +/- 10 seconden indrukken tot je in het menu komt waar je kan kiezen welke aansluiting je wil gebruiken hdmi of av. Test dit thuis op je oude tv

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...