Spring naar bijdragen

Tomb raider 2013 / rise of the tomb raider


Anne__

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-03-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

 

Ik ben nieuw hier, hoop dat ik mijn vraag op de goede plek stel.
Ik wil heel graag het spel Tomb Raider spelen of Rise of the Tomb Raider. Heb al verschillende torrents gedownload maar het lukt niet!! Is er hier iemand die mij kan/wil helpen?

 

Alvast bedankt,

 

Anne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi Anne,

Welkom op dit forum. Downloadlinks zal je hier niet tegenkomen maar we kunnen je wellicht wel helpen met je zoektocht. Lukt het downloaden niet of krijg je het spel niet aan de praat? Games zijn de laatste tijd erg goed beveiligd maar meestal zit er bij een download alle benodigdheden om zo'n spel werkend te krijgen. Echter moet je wel weten hoe je met deze benodigdheden moet omgaan. Zit er een crackmap bij deze download en zo ja, wat zit daar allemaal in?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-03-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zojuist zei reneetje1969:

Hoi Anne,

Welkom op dit forum. Downloadlinks zal je hier niet tegenkomen maar we kunnen je wellicht wel helpen met je zoektocht. Lukt het downloaden niet of krijg je het spel niet aan de praat? Games zijn de laatste tijd erg goed beveiligd maar meestal zit er bij een download alle benodigdheden om zo'n spel werkend te krijgen. Echter moet je wel weten hoe je met deze benodigdheden moet omgaan. Zit er een crackmap bij deze download en zo ja, wat zit daar allemaal in?

Weet ik niet ik heb het verwijderd want mijn vriend dacht dat ik niet de goede had gedownload, en hij weet ook niet of het wel op windows 10 draait. Hoe kan ik het beste zoeken naar een goede torrent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb je een bericht gestuurd. Kans is aanwezig dat deze niet goed draait op Windows 10. Sowieso is het op Windows 10 altijd verstandig om het spel te starten als Administrator => rechtermuisknop erop klikken en kiezen voor: Als administrator uitvoeren. De versie zoals genoemd in mijn bericht zou een plug & play versie moeten zijn waar de crack al in verwerkt zit. Het zou kunnen zijn dat jouw antivirus deze crack als onveilig aanziet en de juiste werking ervan blokkeert. In dat geval even proberen met je beveiliging tijdelijk uitgeschakeld.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...