Spring naar bijdragen

Oude Spots in spotnet overzicht niet zichtbaar


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  153
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-03-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op zoek naar een manier om in spots ouder dan 133 dagen te zoeken op Spotnet...overigens aangenaam kennis te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 4

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Welkom Leonidas. Ik vermoed dat jouw usenet provider een retentie heeft van 133 dagen. Daarom kan je spots ouder dan 133 dagen niet vinden en/of downloaden. Als je verder in de tijd terug wilt om te kunnen downloaden dan zal je een usenet provider moeten nemen die een hogere retentie aanbiedt. Eweka heeft een vrij hoge retentie. Ikzelf gebruik al jaren Newsconnection die een retentie van 900 dagen heeft. Wel is het zo dat je bij sommige series en films er de laatste tijd snel bij moet zijn. Door de N&T (Notice & Takedown) kunnen auteursrechthebbenden aan de usenet providers verzoeken om de post (gedeeltelijk) te verwijderen van de servers waardoor je hem niet meer compleet kan downloaden. Download je nu van Spotnet via een standaard usenet abonnement van je internetprovider of heb je een apart abonnement op een zogenaamde payserver (bijvoorbeeld Eweka, Newsconnection, Sunny Usenet, etc.)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  153
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-03-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dank voor je snelle reactie, reneetje. Mijn Usenet provider (Pure Usenet) heeft een retentie van meer dan 900 dagen en ik download van Spotnet. Ik heb wel zojuist een sneller pakket gekozen. Het eerste was basic, misschien ligt het daar aan? 

 

Nee dus, heb net ff gekeken, Snelheid is gelukkig veel hoger, maar ik kan nog steeds niet verder terug dan 133 dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 4

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi Leonidas,

Ok, dan moeten we het ergens anders gaan zoeken. Welke versie van Spotnet draai je momenteel? En  als je Spotnet bijwerkt, krijg je dan een foutmelding of werkt hij alles wel naar behoren bij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  153
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-03-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo again,

 

1.8, geen foutmelding...merkte wel, bij het zoeken naar een bepaalde spot,  dat ik er spots van wel 1000 dagen geleden uit kreeg...maar ik wil juist graag lekker rondstruinen in de spots zonder een specifieke zoekopdracht...zou dat kunnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 4
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

@Leonidas, ik heb je vragen even ineen los topic gezet. Zodat niet het hele vraagstuk in het voorstel topic komt. ;)

Misschien een beetje een to mutch oplossing. Maar ik denk dat je bij het gebruik van spotnet 2.0 geen problemen hebt met het bekijken van oude spits.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mocht je Windows 10 draaien, probeer dan Spotnet eens te starten als Administrator => rechtermuisknop op de snelkoppeling klikken en kiezen voor: Als administrator uitvoeren. Mocht dat niet helpen, probeer dan een de DBCLoader eens te draaien. Wellicht dat dat helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  153
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-03-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor alle bijdragen...ik ga alle suggesties eens bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...