Spring naar bijdragen

Game pc 2016


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  120
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Beste mensen,, 

lange tijd geleden dat ik hier ben geweest:sorry:

maar ik zal gelijk met de deur binnen vallen

Ik ben op zoek naar een game pc omdat simpel weg al me game vrienden van de consoles afstappen en overstappen op de pc..

nu ben ik zelf een beetje aan het schrapen geweest en heb het volgende lijstje samen gesteld..

overigens weet ik eigenlijk helemaal niet als het allemaal kan wat ik in elkaar heb gezet:  (ik heb me hier nog nooit echt in verdiept..)

zelf samen gesteld...

ik twijfel alleen over de voeding die mag wss wat meer leveren?

Wat is uw budget?   1500,- euro inclusief windows en randapparatuur 

Welk doel heeft u met uw pc?  Game en dan de nieuwere spelle en dan liefst op goeie specs.. :bloos:

Heeft u verder specifieke eisen?  

-zolang het geen orkest is wat weg rent voor een neerstortende straaljager heb ik geen problemen mag dus best wel wat geluid maken...

- plek is geen probleem

- word gebruik gemaakt van kabelverbinding.. wifi is uit den bozen!:goed:

- muis en toetsenbord

- beeld 24" mag groter liever niet kleiner..

- windows 10

- videokaart in niet merk gebonde

- overclocking... als het dan net wat beter kan draaien dan mag het...

Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten?

Ik wou het eigenlijk zelf doen lijkt me eerlijk gezegd nou niet zo heel moeilijk?:bloos:

maar als jullie zeggen van kun je beter laten doen dan doen we dat!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 120
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Leuk je weer te zien! Weer een oud lid uit 2009 ;) hoe kom je weer op Duken terecht ?

Ik zal vanavond / morgen even je lijstje rustig bekijken. Maar in de tussentijd kan je deze erbij vergelijken? Dat is de lijst van januari.

http://tweakers.net/reviews/4300/4/desktop-best-buy-guide-januari-2016-high-end-gamesysteem.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   190
  • Prestatiepunten:  1.335
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  19-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

14 uur geleden zei Duken:

Leuk je weer te zien! Weer een oud lid uit 2009 ;) hoe kom je weer op Duken terecht ?

Ik zal vanavond / morgen even je lijstje rustig bekijken. Maar in de tussentijd kan je deze erbij vergelijken? Dat is de lijst van januari.

http://tweakers.net/reviews/4300/4/desktop-best-buy-guide-januari-2016-high-end-gamesysteem.html

Prima systeem. Je kan ook kiezen voor een Nvidia GTX 970, 4GB videokaart. Dan ben je een euro of 200 goedkoper uit!
Kijk zelf ook eens bijvoorbeeld bij Amazon.de (vervolgens de Engels-talige versie van de website kiezen). Dan is de videokaart nog iets goedkoper €339,40 in Nederland nu nog €355.
Je hebt dan wel een creditcard/prepaid creditcard nodig. Verzenden naar Nederland is gratis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 190
  • 265
  • 6

  • Bijdragen:  120
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Op 10-4-2016 om 18:46 zei Duken:

Leuk je weer te zien! Weer een oud lid uit 2009 ;) hoe kom je weer op Duken terecht ?

Ik zal vanavond / morgen even je lijstje rustig bekijken. Maar in de tussentijd kan je deze erbij vergelijken? Dat is de lijst van januari.

http://tweakers.net/reviews/4300/4/desktop-best-buy-guide-januari-2016-high-end-gamesysteem.html

Tja, hoe moet ik het zeggen... ik moest hier in eens weer aandenken! ik kwam nog wel is op een verdwaalde zondag middag hier langs gehuppeld om beetje rond tekijken wat er op moment allemaal beetje speelt ben niet echt meer thuis in dit wereldje haha! Maar zo doende dacht ik laat ik eens keer om advies vragen! :)

Ik zal morgen me eens meer verdiepen in de boven staande link, ik heb er nu even snel over heen gekeke en zoals xipher al noemt de videokaart aanpassen en dan blijft er 200 over die kan ik dan bestede aan een beeldscherm! :)

Verder ziet het er eigenlijk niet verkeerd uit alleen zal wel een andere kast komen en verder zal ik er morgen is wat beter naar kijken!

alvast bedankt!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 120

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...