Spring naar bijdragen

Problemen met nieuwsgroepen - download niet compleet


Gast ClOwN

Aanbevolen reactie

Beste lezer,

Als ik films download van nieuwsgroepen dan ondervind ik daar problemen mee... de ene film haalt ie wel binnen en de andere niet...hij begint wel altijd met downloaden maar stopt dan bij een bepaalt percentage met downloaden. Het lijkt vaak ook als er 1 niet lukt van een bepaalde titel willen ze allemaal niet van die zelfde titel

heb al verschillende download progs gebruikt maar niks lijkt te werken. een maat van me heeft de zelfde usenet en en zelfde provider en gebruikt ook hetzelfde download programma en die kan wel gewoon alles netjes binnen halen.. waar kan dit aan liggen? tis heel frustrerend dat ik maar 50 % van de films die ik wil hebben kan downloaden.

 

Alvast bedankt voor het meedenken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Veel films worden alweer snel verwijderd van de nieuwsgroepen door de Notice & Takedown. Dat is de meest voorkomende reden dat een film niet meer compleet te downloaden is. Kan het zijn dat die maat van je de film eerder dan jij gedownload had of kan hij, als jij een film niet meer compleet kan downloaden, de betreffende film nog wel downloaden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

Als ik em niet meer kan downloaden kan mijn maat em nog wel downloaden en men broer trouwens ook dan laat ik het soms hun maar doen..maar wil alles gewoon zelf kunnen uiteraard...het maakt ook niet uit of ie een dag oud is of bijwijze van 3 maanden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het is inderdaad niet leuk om afhankelijk van anderen te zijn. Dus usenet provider is bij iedereen hetzelfde? Met welk programma download je momenteel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

Ja usenet providers zijn het zelfde, op dit moment download ik met binreader...laatst grabbit en newsbin pro geprobeerd en nog paar maar die doen het zelfde... men maat gebruikt ook binreader en men broer newsbin pro...vind het zo vreemd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Klinkt als een te lang pad voor het opslaan van je bestanden. Windows is niet blij met download paden die te veel tekens hebben.

Verander je download pad en tijdelijke locatie naar bijvoorbeeld c:\downloads 

Lukt het dan wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Ik zal dit morgen even gaan testen! Nu download ik naar d:\mijndocumenten/downloads

Kan dit al te groot zijn dan?

Ik zal morgen avond mijn bevindingen weer hier plaatsen... alvast bedankt voor de reacties!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Niet echt een lang path dat voor problemen zou kunnen zorgen. Die D-schijf, is dat een 2e HD of een externe harde schijf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Had je al je download locatie aangepast? Just to Be sure.

Ook het uitschakelen van de virusscanner kan je nog proberen. Ik ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Ik heb het zojuist geprobeerd, zowel de download locatie aangepast als firewall/virusscanner uitgezet....maar helaas weer niet :( wat ook.zo vreemd is dat sommige films wel lukken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat is het bestandssysteem van deze D-schijf, FAT32 of NTFS?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ok, dat is dus ook het probleem niet. Wat je nog even kan proberen is om Binreader met Administrator rechten te laten draaien. Ga naar de installatiemap van Binreader (te vinden in je Program Files), klik met je rechtermuisknop op de binreader.exe en kies voor Eigenschappen. Kik daarna op het tabblad Compatibiliteit. Zet onderaan een vinkje bij de optie "Dit programma als Administrator uitvoeren". Klik daarna op [Toepassen] en daarna op [OK]. Wellicht heb je niet voldoende toegang tot het cache map van Binreader. Problemen met voldoende rechten komen op Windows 10 nog wel eens voor. Mocht dat ook niet werken zou je ook nog kunnen proberen om bij Compatibiliteit om het programma te laten uitvoeren in een andere compatibiliteitsmodus, bijvoorbeeld Windows 7. Ik zelf draai op Windows 10 en heb Altbinz als newsreader. Dat draait allemaal prima. Wel heb ik mijn User Account Control helemaal uitgeschakeld omdat ik nog al veel met software aan het stoeien ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

Bedankt weer voor je reactie! ik heb het zojuist geprobeerd, maar helaas is het weer niet gelukt :(

Zou het misschien aan een router instelling kunnen liggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Lijkt me sterk dat het aan je router ligt. Zou die Deep Freeze van je C-schijf er niks mee te maken kunnen hebben? Kan je dat Deep Freeze makkelijk uitschakelen zodat je het dan nogmaals kan proberen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

Ja dat zou kunnen kan het uitschakelen, echter als ik het op men laptop probeer (waar geem deep freeze op staat) werkt het ook niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    "Belangrijke Tip" Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands Nintendo Switch-games. Er is een nieuw apparaat op de markt dat het kopiëren van Switch-games eenvoudiger maakt, en Nintendo kan je Switch mogelijk blokkeren als straf. ROM's en emulators zijn al geruime tijd een zorg voor Nintendo, en het bedrijf heeft actie ondernomen tegen piraterij.  Voorheen waren ROM's echter geen exacte replica's omdat ze geen digitaal echtheidscertificaat hadden. Met de komst van de MiG Switch Card en de mogelijkheid om met een Switch Dumper ROM's op een microSD-kaart te zetten, is het nu mogelijk om exacte kopieën van games te maken, inclusief het Nintendo-certificaat. Nintendo kan via internetverbindingen de unieke codes van games identificeren en als ze zien dat meerdere spelers hetzelfde unieke nummer gebruiken, kunnen ze actie ondernemen, zoals het blokkeren van de betreffende Switch. Het is belangrijk op te merken dat als je per ongeluk een gekloonde Nintendo Switch-game koopt of uitleent aan iemand die de game kopieert, je mogelijk het slachtoffer kunt worden van het blokkeren van je Switch door Nintendo. Hoewel dit een risico is dat vooral van toepassing is op mensen die kopiëren of illegale kopieën gebruiken, is het raadzaam om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands games, zelfs bij betrouwbare winkels.

    Drifter

    Geplaatst

    Je zou even kunnen kijken wat er gebeurt als je de Windows codec download die je kan vinden onder deze link.

    Mafketel

    Geplaatst

    Mss een andere versie van de anime/film te zoeken?  Vermoed dat de manier van encoding hier het probleem is.  Ik weet niet wat de volledige bestandsnaam is van de anine/film..   
  • Recente prestatie

    • mldekker heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...