Spring naar bijdragen

Spotnet op andriod


Gast Spotdriod

Aanbevolen reactie

Gast Spotdriod

Ik zoek een programma zoals spotnet welke ik kan gebruiken op een Andriod device. Ik heb een Andriod tablet en ook een Andriod telefoon. 

Het zou heel fijn zijn als ik op mijn andriod telefoon kan downloaden via spotnet en nieuwsgroepen. Ik bedenk dan dat ik vlc mediaplayer kan gebruiken voor het afspelen van de bestanden welke ik download via de spotnet applicatie.

Ik heb lopen zoeken in de play Store maar niks gevonden. Maar er moet toch wel ergens een spotnet programma zijn voor mijn andriod tablet/ telefoon ? Zou echt een uitkomst zijn! 

Spotnet.apk gaf ook nog geen goede programma's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Spotnet is er niet voor de Android. Via een online mirror van Spotnet  kan je wel de nzb downloaden op je tablet. Daarbij moet je dan nog wel een newsreader app installeren op je Android, bijvoorbeeld deze. De gedownloade rar bestanden kan je uitpakken met RAR voor Android. Wellicht heb je ook nog een PAR programma nodig om eventueel beschadigde bestanden te kunnen repareren maar weet niet of zo'n programma bestaat voor Android.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4
Gast Spotdriod

Dat gaan we dan proberen. Jammer dat er geen spotnet voor Android bestaat. Als iemand dat kan maken :schok:

Nzbserver ziet er ook makkelijk uit. We gaan lekker proberen. Bedankt voor de hulp zover !

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast Spotdriod

Even het resultaat laten weten: het is gelukt. Downloaden van nzb bestanden gaat zowaar op andriod. Uitpakken lukt ook, duurt alleen heel lang. Maar de handelingen zijn veel werk.:o

Maar het werkt. Nu nog wachten op spotnet andriod :goed:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goed om te horen Spotdriod en bedankt voor je feedback. Het downloaden en verwerken posts van het usenet vergt nogal wat rekenkracht waar menige tablet moeite mee zal hebben. Dat zal o.a. een reden zijn dat er voorlopig nog geen Spotnet versie voor de Android zal komen. Daarnaast is Spotnet een zeer ingenieus programma waar meer techniek achter schuilt dan je in eerste instantie zou verwachten. En de belangrijkste reden is dat Spotnet wordt gemaakt door (underground) hobbyisten en niet door een bedrijf die een hoop geld spendeert aan de ontwikkeling ervan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4
  • 2 weken later...

Een alternatie zou zijn om je eigen spotweb server te installeren. Dat kan al op b.v. een synology nas. Via je andriod browser kun je hem dan benaderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...