Spring naar bijdragen

Netflix films opslaan voor de kinderen


Gast Johan

Aanbevolen reactie

Het gebeurt mij maar al te vaak dat kinderen series / films opeens vanaf netflix verdwijnen. Normaal geen probleem omdat er genoeg te zien is voor de kinderen maar ik zoek nu de mogelijkheid om Pokémon op te slaan. Deze willen we niet kwijt.

Is er een plugin of mogelijk om netflix films te kunnen opslaan? Netflix rippen zou mogelijk moeten zijn toch, het bestand wat ik bekijk staat toch ook ergens op mijn harddisk opgeslagen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

16 uur geleden zei Gast Johan:

Het gebeurt mij maar al te vaak dat kinderen series / films opeens vanaf netflix verdwijnen. Normaal geen probleem omdat er genoeg te zien is voor de kinderen maar ik zoek nu de mogelijkheid om Pokémon op te slaan. Deze willen we niet kwijt.

Is er een plugin of mogelijk om netflix films te kunnen opslaan? Netflix rippen zou mogelijk moeten zijn toch, het bestand wat ik bekijk staat toch ook ergens op mijn harddisk opgeslagen?

Laat ik eerst zeggen dat ik geen ervaring heb met Netflix, maar dit belet me niet om een mogelijke oplossing te kunnen/mogen aanbieden. Of de mogelijkheid nog effectief mogelijk is wegens de vele aanpassingen die Netflix de laatste tijd doorvoerd op het gebied van beveiliging wegens piraterij kan ik zodoende niet bevestigen, maar het lijkt me de moeite waard om alsnog even te kijken naar de volgende mogelijke oplossing die te vinden is via de volgende links:

1: Opnemen Netflix A

2: Opnemen Netflix 

Ik heb wel opgemerkt, of moet de opmerking maken, dat het een betalend programma betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Mooi bijdrage Trizomu :)

De opties maken het wel mogelijk .Al is het (deels) betaald. Ik was zelf ook nog wezen zoeken maar heb verder geen werkende oplossing kunnen vinden. Het opnemen van het scherm is natuurlijk mogelijk maar dat is een drama oplossing. 

Anders de Pokemon serie downloaden via de bekende kanalen? Dan raak je die tenminste niet kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Ik ga de betaalde download sites bekijken Trizomu. Jammer dat er geen "save as" oplossing is. 

@Duken naast Pokémon zijn er nog een aantal series. Het zou fijn zijn al ik gewoon deze kon downloaden. Wel las ik iets over offline netflix kijken. Misschien dat daar een oplossing in zit.

Bedankt zover

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...