Spring naar bijdragen

Pokemon GO op tablet offline spelen


Gast Jim99

Aanbevolen reactie

Ik heb een tablet thuis en daarop Pokémon GO geïnstalleerd. Er zit gps op.

Op het nieuws hoorde ik dat je Pokemon GO offline kan spelen. Maar hoe doe ik dat precies? Ik hoorde iets over de map offline Downloaden?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nou offline, ja en nee. Je kan deels offline spelen. 

Via Google Maps kan je de map offline beschikbaar maken. Dat doe je door Google maps te starten en te kiezen voor de optie offline. Daarna het gebied selecteren wat offline beschikbaar moet zijn en deze word gedownload. Pokemon GO maakt automatisch gebruikt van deze opgeslagen data.

Bij het starten moet je wel degelijk inloggen. En voor het vangen van Pokemon ook. Een mogelijkheid is om gebruik te maken van bijvoorbeeld Ziggo hotspots. Als je deze instelt ener zijn er voldoende in de buurt kan je Pokemon GO offline spelen omdat je tablet van hotspot naar hotspot roamed. 

Niet ideaal maar je kan wel offline blijven als je eenmaal het Pokémon GO hebt gestart. Omdat je soms internet hebt via de hotspot komen er ook Pokémon ter voorschijn.

Voldoende informatie? 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...