Spring naar bijdragen

Harddisk tikt bij opstarten en d schijf weg


Gast Johan

Aanbevolen reactie

Vanochtend deed ik mijn computer aan en toen ging de harddisk tikken. Het duurde even voordat Windows 10 was geladen maar ik had nog alle bestanden.

Hierna heb ik voor de zekerheid de computer herstart en bleef de harddisk weer tikken. Nu mis ik mijn d schijf . 

Het in /uitschakelen heeft geen effect. de schijf tikt altijd bij opstarten.

Mijn c schijf is nu nog goed maar de d schijf niet meer.

Wat kan ik hieraan doen? De bestanden wil ik graag terug. Zijn daar truckjes voor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat klinkt als een defecte harddisk. Hardware matig.... Ik ben bang dat je hem als verloren kan beschouwen. staat er erg belangrijke data op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Praten we echt over 2 aparte schijven of betreft het 1 schijf met een C en een D partitie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

Het zijn twee aparte schijven. Ik heb de schijf uit de pc gehaald en op seagate bekeken of ik garantie had. Maar die is verlopen. Daarbij stond er op de sticker seagate refurbished harddisk. Hij is dus al een keer gerepareerd bij seagate? Ik heb dus een tweedehands nieuw gekocht een aantal jaar geleden.

Met de hamer tikken op de hdd had ook geen succes.... 

Stom ding... Ik ga een nieuwe schijf kopen. Bedankt jongens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Een refurbished exemplaar kan je meestal verwachten als bijvoorbeeld je schijf ter reparatie terug gaat naar de fabrikant en deze een vervangend refurbished exemplaar terugstuurt. Dit refurbished exemplaar moet minstens dezelfde producteigenschappen hebben. Refurbished exemplaren worden vooraf uitvoerig getest en als ze goed bevonden worden krijg je daar ook gewoon weer garantie op. Echter om een refurbished exemplaar als nieuw exemplaar te verkopen lijkt me niet helemaal de bedoeling....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...