Spring naar bijdragen

watch dog start op na update Windows 10


jjkkrr

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

na update van windows 10 start de pc op met een programma dat heet windows watch dog na wat googlen moet dit een kwaadaardig programma zijn hoe kan ik dit verwijderen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 6

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

7 uur geleden zei jjkkrr:

na update van windows 10 start de pc op met een programma dat heet windows watch dog na wat googlen moet dit een kwaadaardig programma zijn hoe kan ik dit verwijderen

Had u voor de update enig probleem met een programma, heeft u een anti-virus programma? Laat u anti-virus programma eens een diepe scan doen, zowel als uw ,pc in normale modus draait als eventueel in veilige modus(zonder internet connectie) start daarna de pc opnieuw op (laat hem op een normale manier opstarten). Indien u nog steeds hetzelfde ervaart dan kan u uw pc terugzetten naar een tijdstip voor de update en laat de opnieuw updaten via de Windows Update. Trouwens, was dit de verjaardagsupdate van Windows en welke versie van W 10 draait u? Ik heb wel enige info kunnen vinden over dit onderwerp en dit heeft betrekking over het Windows Insider Program en gaat over de periode 2015. 

Ik kan wel de link plaatsen naar de officele site van Microsoft, is wel in het Engels, waar een oplossing aangeboden wordt geboden. http://answers.microsoft.com/en-us/insider/forum/insider_wintp-insider_repair/windows-10-build-10586-starting-watchdog/46a17597-6cdf-405f-b77b-7041cd974e2f?auth=1 

 

Eventueel kan u op de volgende link een klein programma downloaden en een scan laten doen, deze verwijdert niet het probleem maar meld het juist,  Kaspersky . Het is een zéér betrouwbaar programma, ik gebruik zelf een betaalde versie van hun  Internet Security Multi-Device 2016 en ben er heel tevreden over.

bewerkt door Trizomu
toevoeging scan mogelijkheid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Mooie en uitgebreide bijdrage Trizomu :goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor de snelle reactie ,nee ik had geen problemen met windows 10 het is de windows 10 home versie en heb avg internet security draaien op de laptop ik zal wat dingen gaan proberen trizomu en laat het je weten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 6

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

1 uur geleden zei jjkkrr:

Bedankt voor de snelle reactie ,nee ik had geen problemen met windows 10 het is de windows 10 home versie en heb avg internet security draaien op de laptop ik zal wat dingen gaan proberen trizomu en laat het je weten 

Ik kan u reeds met zekerheid mededelen dat er zich geen probleem voordoet met Windows 10, daar ik zie dat u AVG gebruikt ligt het probleem hier. Op de Microsoft ondersteuningssite wordt er melding gemaakt dat er soms zich dit probleempje kan voordoen. Dit zou een bugje zijn die zich bevindt in dit programma dat ook vroeger is voorgekomen bij een update van Windows, het is een bug die na een korte tijd verdwijnt en waar AVG aan het werk is om het op te lossen. Dit is ook de lezen via de link die in het eerste antwoord staat, dat het probleempje opgelost werd door AVG staat onderaan die pagina (de eerste) te lezen en ook deze keer zijn ze zich ervan bewust en zou het zich moeten vanzelf oplossen of na een update van AVG. Indien u geen verdere of andere problemen heeft dan dat u aangeeft zou ik me niet al te veel zorgen maken.

 

mvg. Trizomu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...