Spring naar bijdragen

Pazera mp4 verwijderen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo allen

Ik heb pizara gedownload maar ben daar niet tevreden over.

Door dit te doen, merkte ik dat ook Norton tools meedeed.

Nu krijg ik beide niet verwijderd in programma / onderdelen in configuratie.

Wie kan mij helpen deze troep te verwijderen.

Het blijkt dat ik ergens toestemming moet vragen om te verwijderen.

 

B.V.D.

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 9

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   190
  • Prestatiepunten:  1.335
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  19-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

Dag Paul,

Misschien een gekke vraag, maar als ik Google op Pizara, dan komt ik alleen eten tegen of de naam Pizarra (dubbele r) als Spaanse gemeente.
Is het ook niet met een CCleaner te verwijderen en draai ook even Adwcleaner, wellicht ziet deze ook nog het één en ander en verwijderd hij dit ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 190
  • 265
  • 6
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Hier hetzelfde...  Pizara komt als stad, eten, Spaans woord en straks ook als Duken.nl naarvoren in google ;)

Maar ik heb een idee dat de spelling ergens mis ging. Precies wat Xipher aangeeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

oef dat klinkt als vieze software.

Heb je al Ccleaner geprobeerd om te kunnen schonen?

https://www.piriform.com/ccleaner/download/standard

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   190
  • Prestatiepunten:  1.335
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  19-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

Probeer het via CCleaner te verwijderen, lukt dat niet. Laat Malwarebytes Anti-Malware draaien en laat ook Adwcleaner draaien.
Beide programa's zijn gratis te downloaden en te gebruiken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 190
  • 265
  • 6

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Een van de beste software om programma's te verwijderen, ook is het mogelijk om bestanden of mappen er mee te verwijderen, is Revo uninstaller deze maakt het ook mogelijk om echt diep in  het systeem te gaan kijken of er geen achtergebleven bestanden e.d. te vinden zijn van het programma. Automatisch maakt het een backup van het register, en andere gegevens, zodat gedane zaken eventueel zouden kunnen terug gedraaid worden indien er problemen zouden ontstaan met het bv. registervermeldingen naar het programma. Revo is wel een betalen programma, waarvoor er wel alternatieven te vinden zijn om het niet te betalen wat ik eerlijk gezegd ook lange tijd heb gedaan, welk ik mij na zeer lange tijd testen (tot mijn tevredenheid en eigenlijk op illegale wijze) heb aangeschaft, dan krijgt men Revo Uninstaller Pro volledig werkend en op legale wijze. Ik ga nu geen verkooppraatje houden over het programma anders zou het kunnen lijken dat ik reclame zou maken maar één ding kan ik er wel over zeggen het is niet duur (ik zou zelfs zeggen goedkoop als men ziet wat er mee kan) en men vraagt een faire prijs https://www.cleverbridge.com/884/purl-revouninstallerwebreg1 . Ik heb er vroeger, en onlangs nog, programma's mee verwijderd die zich zeer moeilijk of zo niet niet lieten verwijderen of een hele hoop rommel achterlieden zoals niet gedeletet mappen en of bestanden. En dat voor nog geen 30€.

Het is  natuurlijk ook op de gekende site te krijgen maar het gebeurd wel eens regelmatige dat men dan plots kan zien gebeuren dat de browser start en je naar een pagina loodst van Revo die je zegt dat je niet met een legale versie bezig bent, trouwens één van de redenen dat ik me het heb aangeschaft is dat het programma niet meer wou werken sinds de verjaardagsupdate van MS omdat het niet legaal was terwijl het nu juist wel werkt. Er is dus keuze tussen betaalde software en gratis software, niet dat ik Ccleaner slecht vindt want ik gebruik het zelf maar dan niet om programma's te verwijderen ik gebruik het dan wel eens om het register nog eens na te kijken(maar dat is dan al gaan uitleggen hoe het programma werkt en waarvoor Ccleaner dient, iedereen heeft zijn voorkeur Maar Revo staat heel goed aangeschreven en het kan in het Nederlands gezet worden. Het heeft een héén gemakkelijke leercurve en alles wijst zichzelf uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb cccleaner er standaart opzetten, helaas verwijderd deze het niet.

Gr. Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 9

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   190
  • Prestatiepunten:  1.335
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  19-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

Probeer Revo uninstaller eens zoals Trizomu aangeeft. Mocht het dan nog niet weg zijn, dan wil ik best wel meekijken via TeamViewer, kijken of er iets gevonden kan worden wat het deïnstalleren in de weg zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 190
  • 265
  • 6

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo

Ik heb net Revo gedaan en ben de troep kwijt.

Weg Pazera en Nero tool.

Hartelijk bedankt voor deze tip.

Zal deze niet vlug verwijderen.

 

Groetjes Paulels1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 9

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Laat nu net het die ene tool zijn die veelal nogal eens in de weg zit indien men iets wil verwijderen, u zal het niet beklagen dat u Revo heeft gebruikt. Ik ben blij voor u dat het nu eindelijk gelukt is dat uw programma verwijderd is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...