Spring naar bijdragen

Gta5 voor 10 jarige, gta 5 alternatief?


Gast SophiaL

Aanbevolen reactie

Hallo
Ik dacht eraan voor mijn zoontje van 10 gta5 te bestellen (ps4), maar sinds ik echte gameplay gezien heb op youtube ben ik van mening veranderd.

In 7 van de 10 zinnen hoor je fuck of bitch
En vooral : niet nl gesproken, ook geen engels met nl ondertitels

Welke vergelijkbare games lijken jou geschikt als alternatief?
Ik heb geen probleem met hier en daar wat grof taalgebruik, maar het mag het spel zelf niet overheersen.
En de aanwezigheid van nl ondertitels is toch Wel wenselijk

Bedankt voor jullie tips!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Als eerst goed om te lezen dat je niet zonder te bekijken zo een game koopt. :goed:

Gta5 vind ik een geweldige game voor mij als 33 jarige maar mijn zoontje van 7 mag dit echt niet zien. Er zitten naast het omrijden van de medestanders ook stukken in met martelen wat echt te ver gaat voor de jonge kids.

Mijn Zoontje heeft lego City undercover voor de wiiu. Dit is een soort gta maar dan met een lego jasje dus heel vriendelijk. :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Nou kan ik mij overigens goed voorstellen dat sommige kids al Games kunnen spelen die voor een wat oudere leeftijd zijn, net als films kijken. Hier is een lijst van ps4 Games vanaf 12 jaar

https://www.bol.com/nl/l/games/games-software-12/N/18200/filter_N/25098+5363/index.html?promo=playstation-4_360__A_23566-23709-Vanaf-12-jaar_3_

Ik zal ook nog even kijken voor gta alternatieven. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...