Spring naar bijdragen

Spotnet 931 foutcode met Ziggo


Gast dennis

Aanbevolen reactie

Ik heb spotnet altijd gebruikt. Ik maak gebruik van een pay server Eweka. Heb van het weekend ziggo als provider gekregen. Opeens krijg ik de melding van spotnet 931 foutcode. Heb al van alles geprobeert wie heeft de oplossing voor dit probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Zijn de door jou ingevoerde gegevens van je Ziggo newsservers en inlog gegevens wel goed? Dat kan je ook testen via de news server tester tool.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  202
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-12-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

17 uur geleden zei Gast dennis:

Ik heb spotnet altijd gebruikt. Ik maak gebruik van een pay server Eweka. Heb van het weekend ziggo als provider gekregen. Opeens krijg ik de melding van spotnet 931 foutcode. Heb al van alles geprobeert wie heeft de oplossing voor dit probleem.

per 13 april 2015 is Ziggo gestopt met het product Nieuwsgroepen
Bron: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/nieuwsgroepen/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 11
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goed dat je het meld! Dank.

Daarbij nog een aanvulling uit de link van Ziggo:

Gebleken is dat ze zeer weinig werden gebruikt. Gebruikte je al Nieuwsgroepen? Dan blijft dat gewoon mogelijk. De toegang tot nieuwsgroepen vervalt als je van Alles-in-1 overstapt naar Connect & Play. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Oke dat is duidelijk allemaal. Maar weet iemand welke gegevens ik waar moet invullen bij spotnet. Zodat spotnet weer werkt. Sinds dat ik ziggo heb als provider werkt spotnet niet meer. De ingevulde gegevens zijn niet veranderd die ik gebruik. Ik gebruik gegevens die ik krijg van eweka. Wachtwoord en gebruikersnaaam. Deze vul ik in. Normaal gesproken werkte dat bij spotnet. Nu dat ik overgestapt ben naar ziggo werkt het niet meer. Kan iemand aangeven waar ik welke gegevens moet in vullen. Bij selecteer provider in het menu van spotnet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Kan je eens je gegevens invoeren in deze tool? Welke foutmelding krijg je dan terug?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Start Spotnet eens op als Administrator => rechtermuisknop erop klikken en kiezen voor: Als administrator uitvoeren. Vervolgens voer je de gegevens in die je van Eweka gekregen hebt.

Wat ook mogelijk is, is dat de interne firewall in je Ziggo modem de verbinding blokkeert. Loopt de instellingen van je Ziggo modem eens door en zet de firewall was minder gevoelig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  202
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-12-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

23 uur geleden zei Gast Dennis:

Oke dat is duidelijk allemaal. Maar weet iemand welke gegevens ik waar moet invullen bij spotnet. Zodat spotnet weer werkt. Sinds dat ik ziggo heb als provider werkt spotnet niet meer. De ingevulde gegevens zijn niet veranderd die ik gebruik. Ik gebruik gegevens die ik krijg van eweka. Wachtwoord en gebruikersnaaam. Deze vul ik in. Normaal gesproken werkte dat bij spotnet. Nu dat ik overgestapt ben naar ziggo werkt het niet meer. Kan iemand aangeven waar ik welke gegevens moet in vullen. Bij selecteer provider in het menu van spotnet

Heb je met spotlite dezelfde problemen?
in dit draadje staan een aantal oplossingen http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=4518&start=170

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 11
  • 5 maanden later...

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik krijg ook foutcode 931 bij het ophalen van de nieuwe spots.

De News Server tester heb ik inmiddels al geprobeerd maar geeft geen fouten aan. Mijn provider is Hetnet : nova.planet.nl

Wat kan ik nog meer doen om de fout op te lossen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 6

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik neem aan dat je de nieuwsserver van KPN gebruikt? Tegenwoordig gebruiken ze nova.planet.nl volgens mij niet meer.
Probeer het eens met news.kpn.nl

Misschien is het toch een veel lastiger probleem, het kan vele redenen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

Ik heb sinds vandaag ook problemen met spotnet en news.planet.nl, voorheen altijd goed gewerkt nu ook foutcode 931.

geprobeerd met testtool: news.kpnplanet.nl, news.kpn.nl, news.planet.nl, alle verbindingen reageren maar niet in spotnet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het probleem komt bij vele mensen voor, 931 is de laatste dagen een veelvoorkomende foutmelding.
Ik denk dat er iets niet goed gaat bij 1 nieuwsserver provider of ISP. Mogelijk word Spotnet ergens geblokkeerd... :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...