Spring naar bijdragen

slecht beeld


Gast torros

Aanbevolen reactie

Ik heb gister met Azureus (bittorrent) The day after tomorrow gedownload en nou probeerde ik hem af te spelen, en dat lukte ook alleen het beeld is niet goed. Het is op bepaalde plekken (in het beeld) zeg maar blokerig, of het beeld blijft een soort van hangen. Het lijkt alsof de computer telkens even moet denken hoe hij het beeld moet weergeven en daarna word het beeld weer goed (maar dan komt er weer iets nieuws in beeld en is het weer blokkerig :mad:) Misschien ligt het aan de film dat ie het niet goed doet, maar misschien is er ook een codec of iets dergelijks voor.groetjesrtjuhP.S.ik heb er een plaatje bij gedaan maar ik weet niet of ie het doet (nee dus)

[verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 16
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • 1 maand later...

ik heb bijna hetzeldfe probleem. Het verschil is als ik een gebrande dvd op mijn dvd speler afspeel is het beeld slecht, blokkerig soms en heel soms blijft hij hangen. maar als ik de dvd op de pc afspeel heb ik nergens last van.

is er iets mis met mijn dvd speler? ik heb een AFK.

misschien firmware ofzo en zoja waar kan ik deze firmware vinden?

misschien dat iemand daar een oplossing/antwoord op weet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

of het ligt aan de dvd speler of het ligt aan de film.

dvd-speler:

hoe oud is hij?kan hij het amerikaanse filmstandaart NTSC aan?

of kan hij alleen maar pal afspelen?

film:

misschien is de film van NTSC naar pal geconvert.

dan heb je wel eens een stottering.

het kan ook nog aan het type dvd liggen.

op mijn dvd-speler werkt het merk traxdata ook niet.

hij geeft dan ook constant stotterende beelden.

nu gebruik ik FUJI en heb ik geen problemen meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

De dvd speler heb ik dit jaar gekocht. ik heb geen idee of hij pal/ntsc aan kan

ik weet daar nog niet zoveel van. ik weet wel dat als ik een film kijken ik zet hem via de afstandsbediening op ntsc, dan wordt het scherm zwart/wit dus denk ik dat de tv dat niet aankan.

Ik had ook een andere speler (waar ik ook problemen mee had. eerst speelt hij geen plus dvd\'s af, ben ik terug gegaan, toen hadden ze hem gemaakt, naa een tijd zag hij niets meer, ben ik weer terug gegaan, kreeg ik een paar weken later een nieuwe die het eerste probleem had, en toen had ik de verkeerde firmweare gebruikt en nu staat hij daar weer)

toen die nog plus dvd\'s afspeelde had ik nergens last van.

Ik heb het niet alleen met gedownloade films ik heb het ook met films van de videotheek die ik heb gekopieerd.

ik gebruikte in het eerste begin Bulkpaq dvd\'sen daarna gebruikte ik blanco dvd\'s en nu gebruik ik Platinum

Oh ja ik heb ook 2 films die mijn dvd speler helemaal niet ziet (nou ja, hij laad hem beeld wordt zwart en hij stopt ermee) eentje is gekopieerd en de andere is gedownload. Maar mijn pc kan ze perfect afspelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

het klinkt alsof je dvd speler niet erg blij is met copy\'s. Probeer anders de dvd\'s op je pc zo langzaam mogelijk te branden. Dit heeft vaak een goed effect. Dus op 1x speed als het mogelijk is.

En probeer eens je gebande dvd in een andere dvdspeler van een vriend/collega. Kijken of hij dan wel goed werkt :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

ik heb het dus geprobeerd. eerst met king Arthur, zo laag mogelijke snelheid gebrand, nergens last van. en mijn neefje heeft een dvd van 24 gebrand op dezelfde snelheid als ik deed met King arthur en ik heb er wel last

(Slecht beeld dus)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Ik heb weer een deel van 24 op een dvd gebrand op 4X speed en ik heb de eerste 3 afleveringen geen last van tot de laatste. toen werd het weer slecht beeld. heeft iemand daar een andere oplossing voor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Klikt toch alsof er wat mis gaat met branden :blink: Doet de DVD het wel goed op een andere DVD speler? (geen pc) :S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

De dvd speler van mijn moeder heeft dezelfde problemen. Voor dat ik deze AFK speler had, had ik een cyberhome. (speelde eerst geen plus dvd\'s en ik toen ik heb terug kreeg deed hij het ina een tijdje niet meer en toen kreeg ik een nieuwe die ook geen plus aankon maar ik had de verkeerde firmware gebruikt dus die wordt nu gemaakt) toen deden mijn dvd\'s het juist erg goed. Toen had ik nergens last van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  44
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

volges mii heb je gewoon een klotedownload ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 44

gewoon van de nieuwsgroepen maar wat raar was ik had een keer Ocean\'s twelve gedownload en op een dvd - gezet en mijn moeders de dvdspeler ewn mijn AFK deed hij het erg slecht maar op de cyberhome die geen plus aankon deed ie het perfect op en mijn tante kon die film ook niet goed zien

maar ik had perongeluk de verkeerde firmware gebruikt voor de dvd speler van cyberhome en die deed het ineens niet meer (bleef op standby staan) en die heb ik terug gebracht (had nog garantie gelukkig) en ik heb een omruil exeplaar gekregen en die doet het gewoon zoals het moet en ik heb nergens last van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Mooi! Dus je kan nu lekker kijken?!

Oplossing, problemen met afspelen? Beng je dvd speler naar de winkel en ruim hem voor een nieuwe! B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...