Spring naar bijdragen
  • Bericht toegevoegd door Duken

    Dit artikel en de volledige lijst met torrent sites is voor het laatst bijgewerkt op 18 december 2023.


    Beste Torrent Sites, zoekmachines, software en meer 2022

     Delen


    Welkom bij de informatie pagina over torrent sites, zoekmachines en software. Deze pagina staat vol informatie en overzichten welke gebruikt kan worden zodat je (Nederlandse) torrent bestanden kan zoeken en downloaden via de diversen mogelijkheden.

    In dit artikel geven we een korte introductie over Torrent bestanden, geven we links van torrent sites, zoekmachines en clients met informatie over de pagina's en software.

    Wat komt er aan bod op deze pagina?

    • Wat is zijn torrent bestanden?
    • Populairste Nederlandse torrent communities:
    • Beste internationale torrent sites
    • Andere (internationale) torrent sites
    • Torrent zoekmachines
    • Torrent clients en software
    • Torrent en VPN
    • Andere handige pagina's

    Wat is zijn torrent bestanden?

    Downloaden via het torrent netwerk is één van de populairste download methodes. De reden hiervoor is toch wel het gemak en de vele sites die torrent bestanden aanbieden. Het protocol is in 2001 ontwikkeld en door de sociale opzet deel je het bestand wat je download waardoor iedereen elkaar help.

    Onderstaand links overzicht wordt niet meer actief up-to-date gehouden. Een up-to-date overzicht met werkende links kan je vinden op ons links overzicht: https://www.duken.nl/forums/links/category/1-torrent-sites/

    Volledige uitleg over torrent vind je hier.

    Populairste en beste Nederlandse torrent communities van 2022:

    Op deze Nederlandse torrent sites moet je je eerst gratis registeren voordat de inhoud en torrents zichtbaar zijn.

    • Meer dan 10.000 torrents
      •  
    • Meer dan 5000 torrents
      •  
    • Meer dan 3000 torrents
      •  
    • Meer dan 1000 torrents
      •  
    • Meer dan 500 torrents
      •  
    • nieuwe torrentsites

    Op deze Torrent sites kan je zonder aanmelden zoeken naar torrent bestanden en deze downloaden.

    • 1337X- Engelse site met overzicht van de laatste torrents - Geen registratie nodig
    • YTS.am- Engelse site met overzicht van de laatste torrents - Geen registratie nodig
    • YIFY Movies- Engelse site met overzicht van de laatste torrents - Geen registratie nodig
    • Legit Torrents - Engelse site met overzicht van de laatste torrents - Geen registratie nodig
    • Lime Torrents - Engelse site met overzicht van de laatste torrents - Geen registratie nodig 
    • torrentgalaxy.to - Engelse site met overzicht van de laatste torrents - Geen registratie nodig 
    • nyaa.si - Japanse site met overzicht van de laatste torrents - Geen registratie nodig 
    • fitgirl-repacks.site  - Engelse site met overzicht van de laatste torrents - Geen registratie nodig 

    Op deze Torrent sites moet je aanmelden zoeken naar torrent bestanden en deze downloaden.

    • torrentday.com - Engelse site met overzicht van de laatste torrents - Registratie nodig
    • glodls.to  - Engelse site met overzicht van de laatste torrents - Registratie nodig
    • 01 Torrent - Zoekmachine voor torrent bestanden - Geen registratie nodig
    • AIO Search - Zoekmachine voor torrent bestanden - Geen registratie nodig
    • torrends.to - Zoekmachine voor torrent bestanden - Geen registratie nodig

    Torrent forums, sites en zoekmachines - Offline

    • foreverdreams.me -Nederlandse torrent community - Registratie nodig
      • Offline sinds 11-2020
    • tuttis-place.net - Nederlandse torrent community - Registratie nodig
      • Offline sinds 11-2020
    • BTMon - Engelse site met overzicht van de laatste torrents - Geen registratie nodig
      • Offline sinds 10-2020
    • BTLoft - Engelse site met overzicht van de laatste torrents - Geen registratie nodig
      • Offline sinds 10-2020
    • topspinner.org Nederlandse torrent community - Registratie nodig
      • Offline sinds 10-2020
    • sandrabullock.me Nederlandse torrent community - Registratie nodig
      • Offline sinds 10-2020
    • DutchMovie.org - Nederlandse torrent community - Registratie nodig
      • Offline sinds 10-2020
    • mediamaatjes.org - Nederlandse torrent community - Registratie nodig
      • Offline sinds 04-2020
    • Torrentoff - Zoekmachine voor torrent bestanden - Geen registratie nodig
      • Offline sinds 08-2019

    Torrent clients en software

    Downloaden van torrent bestanden kan via een legio aan software programma's. Bekende daarvan zijn uTorrent, BitLord en natuurlijk qBittorrent. qBittorrent is naar onze mening de meest prettige client met een goed overzicht, Nederlandstalig en voorzien van een interne zoekmachine.

    Na de installatie van de gekozen software kan je de torrent bestanden openen en downloaden. Maar let op, veel torrent sites hebben misleidende reclame zoals grote DOWNLOAD knoppen welke je naar een verkeerde pagina sturen. Vaak staat er een nette tekst link met de juiste download naar de torrent file.
    Ook teksten als "Direct download" of "Fast download" moet je overslaan. 

    Torrent en VPN

    Een VPN verbinding is voor de Nederlandse downloader een vereiste geworden. Naast je internet verbinding zoals Ziggo, KPN etc is het bij het downloaden van films en muziek een actieve VPN verbinding nodig. Als je een VPN verbinding gebruikt zijn worden je persoonlijk gegevens verborgen waardoor je anoniem gebruik kan maken van het internet. Belangrijkste voor de downloader is natuurlijk een eventuele auteur organisatie jouw persoonlijke gegevens niet kan achterhalen...

    Een uitgebreide handleiding en uitleg over VPN software vinden we hier

    Andere handige pagina's

    Deze pagina wordt regelmatig bijgewerkt door informatie van leden en gasten. 


    William1
    • Gebruiksgemak: Makkelijk Snelheid: Gewoon Aanbod bestanden: Alles Taal: Nederlands, Engels, Anders OS: Windows, Mac, Android, iOS, Linux / overig Stream mogelijkheid: Ja
    • Leuk 2
    • Bedankt 1
     Delen


    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    Nu ook de Populairste Nederlandse torrent communities van 2019 toegevoegd aan deze lijst.
    Deze pagina wordt ook primair bijgehouden voor alle torrent sites, zoekmachines en informatie.

    torrent seeding GIF

    Deel deze opmerking


    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Film-paleis is afgelopen en nu inderdaad af en tot even down, geen idee waarom.

    Deel deze opmerking


    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Ook deze lijst is weer volledig gecontroleerd en bijgewerkt met het goede nieuws dat er geen sites offline zijn gegaan. 

    excited happy birthday GIF

    Deel deze opmerking


    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Hij is weer bijgewerkt, weer geen sites offline! De Nederlandse communities draaien nu al even :)

    Deel deze opmerking


    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Wat een goed overzicht. Deze pagina gaat in mijn favorieten, eindelijk een echte top 10 met nederlandse torrentsites.

    Deel deze opmerking


    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Dat is een flinke toevoeging.... Damn. Ik zal even moeten kijken hoe dit in het overzicht verwerkt kan worden . :)

    Deel deze opmerking


    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    1 uur geleden zei Duken:

    Dat is een flinke toevoeging.... Damn. Ik zal even moeten kijken hoe dit in het overzicht verwerkt kan worden

    Fantastisch overzicht direct overgenomen van Torrentinvites.orgwaar ik helaas ook weer een dubbel gevoel bij heb, want ik vindt ook dit geen goede aanvulling op het overzicht van Torrentsites temeer omdat nagenoeg alle in dit overzicht vermelde websites werken op een invite en daar zijn naar mijn idee heel weinig Duken.nl leden niet naar op zoek. Als je nog een honderdtal van dit soort trackers in overzichtjes wil hebben als aanvulling kan je die heel simpel overnemen uit deze door google gevonden linkjes.

    Deel deze opmerking


    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    10 uur geleden zei Drifter:

    Fantastisch overzicht direct overgenomen van Torrentinvites.orgwaar ik helaas ook weer een dubbel gevoel bij heb, want ik vindt ook dit geen goede aanvulling op het overzicht van Torrentsites temeer omdat nagenoeg alle in dit overzicht vermelde websites werken op een invite en daar zijn naar mijn idee heel weinig Duken.nl leden niet naar op zoek. Als je nog een honderdtal van dit soort trackers in overzichtjes wil hebben als aanvulling kan je die heel simpel overnemen uit deze door google gevonden linkjes.

    Ben je nu alles aan het afkraken?

    ten eerste omdat over te nemen moet je een member zijn. 2de die site heb je een kopje giveways waar ze jou dus gratis invites geven voor de genoemde sites.

    Dus voor je gaat roepen zoek het eerst goed uit ook al staat er invite only torrentinvites krijg je  heel veel invites gratis onder het kopje Forum: GiveAways .En zeker is het ook een aanvulling al het nieuwe spul komt van de betere sites ook staan er sites op gericht op muziek.Als jij @Drifter alleen maar users wilt helpen naar de Nl sites die  zelfs geen normale req systeem meer hebben waar iedereen zomaar op kan dan beperk je juist mensen met informatie

    Spoiler
    •  

     

    Deel deze opmerking


    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    4 uur geleden zei vuurvogel76:

    Ben je nu alles aan het afkraken?

    Beste @vuurvogel76, jammer dat je mijn mening ziet als het afkraken van jouw reactie of mening. Duken.nl is een forum website waar elk lid in een reactie zijn mening mag geven en als die anders is dan die van jou staat het jou weer vrij om daar weer op te reageren. Het is volledig aan de Administrator/Eigenaar van Duken.nl om te beslissen welke informatie een degelijke aanvulling is op het al reeds bestaande. Bedankt overigens voor jouw vet onderstreepte link naar mijn account, al begrijp ik niet wat je daarmee duidelijk wil maken. Ik hoop dat je wel begrijpt dat wanneer je een reactie plaatst of mening geeft, dat je dan geconfronteerd kan worden met de meningen van andere leden en dan is het te hopen dat je dat dan toch niet iedere keer het stempel van afkraken gaat geven.

    Deel deze opmerking


    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    5 uur geleden zei vuurvogel76:

    Ben je nu alles aan het afkraken?

    Het is al langer dan 10 jaar geleden dat ik iets heb gedaan met torrents, maar voor veel downloaders kan zo'n overzicht vast wel een aardige aanvulling zijn. Beetje jammer dat een normale mening gelijk wordt gezien als Afkraken.

    5 uur geleden zei vuurvogel76:

    Dus voor je gaat roepen zoek het eerst goed uit ook al staat er invite only torrentinvites krijg je  heel veel invites gratis onder het kopje Forum: GiveAways

     Als er behalve dat gekopieerde overzicht gelijk dit soort aanvullende informatie was gegeven had de inhoud van deze reacties misschien een iets andere toon gehad.

    Deel deze opmerking


    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Heren, even kort. Graag via feedback topic dit met elkaar bespreken. Ik zit nu op verjaardag en zie dit weer onnodig uit de hand lopen. Berichten zijn verborgen.

    Deel deze opmerking


    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    1 uur geleden zei Drifter:

    Ik hoef helemaal niets te bespreken via feedback @Duken, want er is niet meer dan een mening gegeven die wordt bestempeld als Afkraken en als dat niet meer is toegestaan heb ik mijn laatste bijdrage hier geleverd. Veel succes met het verwerken van dit gekopieerde overzicht, zonder nadere informatie wat daar verder de mogelijkheden voor torrent downloaders van zijn, die eerst lid moeten worden van een niet vernoemde website om uiteindelijk op die website een mogelijkheid te zoeken om invite's te vinden voor een buitenlandse torrentsite die in dat schitterende overzicht staat. 

    Spijtig, volgens mij doen we allemaal ons best en naar mijn mening ging dit, net als nu de verkeerde kant op. Dat is iets wat niet in de topics thuishoort.

    Deel deze opmerking


    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    26 minuten geleden zei Duken:

    Spijtig, volgens mij doen we allemaal ons best en naar mijn mening ging dit, net als nu de verkeerde kant op. Dat is iets wat niet in de topics thuishoort.

    Fijne verjaardag verder @Duken, was niet mijn intentie die voor jou te verpesten met mijn persoonlijke mening. Ik heb mijn laatste reactie aangepast zodat niemand daar verder weer ongepast op kan reageren. Lijkt me dat je het door jou geciteerde ook beter even kan aanpassen.

    Deel deze opmerking


    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Helaas moet ik constateren dat mijn reactie hier ook is verborgen. Vreemd dat persoonlijke meningen niet langer zijn toegestaan in een reactie op dit forum, maar kennelijk via PM wisseling gedaan moet worden wanneer leden het even niet eens zijn met elkaar. :hmm:

    Deel deze opmerking


    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    We willen allemaal hetzelfde elkaar helpen dat is tegenwoordig in NL moelijk

    Ik ben hier pas dus als ik iets onterecht doe zeg het me dan dan ga ik,enigste wat ik wou is hulp aanbieden,heb een berg aan ervaring maar ik heb ook weer geen zin om een concurrentie spelletje te spelen.Die het beter weet weet het zal ik niet overheen gaan tikke.Men kan toch allemaal normaal met elkaar omgaan.

    Oh ik heb nog 3 ipt invites die het wil bericht me maar zo kan je de volgende keer zelf ook weer een gebruiker helpen aan die tor site

    Verhalen moeten we soms breken om over een totaal ander onderwerp te beginnen..die mischien niet thuis hoort maar men wel even in andere gedachte laat

     

    Deel deze opmerking


    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Sandra bullock linkte al naar Topspinner.org, maar deze geeft vandaag aan dat hij ermee stopt.

     

    Tutti's Place is nog wel online, maar er wordt niets meer gedaan. Ik heb de eigenaresse gesproken, en die is al een half jaar niet meer online geweest. Ook een aflopende zaak dus.

     

    Passion-pearl.xyz  is ook offline

    Deel deze opmerking


    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Ik zal de lijst even bijwerken dit weekend. Bedankt voor de info.

    Deel deze opmerking


    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Piraatje

    Geplaatst 18 uur geleden

    Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

    De handleiding van de VPN verbinding staat hier.

    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

×
×
  • Nieuwe aanmaken...