Spring naar bijdragen

  • Nieuwe afstand bediening Ziggo vervangt oude

     Delen


    spacer.pngspacer.png

    Nieuw Ziggo afstandsbediening met spraak herkenning kan je oude afstandsbediening vervangen.

    eerst moest ik eerst met de Loewe de tv aanzetten en dan naar Horizon 4 zoeken.

    nu kan je met spacer.pngnadat je de bovenste knoppen hebt gebruikt rood en tv hebt ingedrukt maar de Horizon/ HDMI gaan.

    Dit was een hele verbetering voor mijn vrouw, had al de cijfers  op de Loewe afgeplakt omdat zij  zich ieder keer vergiste.

     


    zomersla
    • Gebruiksgemak: Makkelijk Taal: Nederlands OS: Windows, Mac, Android, iOS, Linux / overig
    • Bedankt 1
     Delen


    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    Erg handig. Ik heb er niets aan omdat ik geen tv meer kijk via Ziggo.

    Al zijn er denk ik andere mensen die hier vast iets aan hebben. :) 

    Deel deze opmerking


    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Ik denk haast dat deze afstandsbediening een uitkomst moet zijn voor mensen die ongemak ervaren bij het indrukken van knopjes. Natuurlijk moet je dan wel Ziggo TV hebben, maar dat zijn er vast heel veel. Ziggo geeft zelf een aardige omschrijving van wat het apparaat allemaal kan op commando's. Voor leden die geen Ziggo hebben, maar wel willen weten hoe het werkt, kijk dan eens op de website van Ziggo onder dit linkje .

    Deel deze opmerking


    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Piraatje

    Geplaatst 18 uur geleden

    Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

    De handleiding van de VPN verbinding staat hier.

    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

×
×
  • Nieuwe aanmaken...