Spring naar bijdragen
Bericht toegevoegd door Duken,

Deze website is offline. Andere websites vind je op: https://www.duken.nl/forums/links/category/9-nederlandse-nzb-communities/

Aanbevolen reactie

  • Oud-beheerder
13 uur geleden zei DownUndeR:

Dat lijkt er wel op, ik ben er mod maar ik kan niemand meer bereiken. Heel vreemd!!!

Hier ook nog steeds offline. Een andere grote torrent community was toevallig ook offline. Maar dat bleek een server verhuizing oid. Ebookparadijk is nu weer online. Maar als Mod had je waarschijnlijk wel geweten als er een verhuizing was. 

Dit lijkt dus op iets anders als een simpele verhuizing... :(

Link naar opmerking

Zo te zien heeft de owner zonder overleg de stekker deruit getrokken. Niemand heeft nog wat gehoord. Zonde van al onze inspanning om de site op te bouwen. Diep triest hoe ze met je omgaan!!!!!

Link naar opmerking
Gast Discovery-G

Geplaatst

5 minuten geleden zei DownUndeR:

Zo te zien heeft de owner zonder overleg de stekker deruit getrokken. Niemand heeft nog wat gehoord. Zonde van al onze inspanning om de site op te bouwen. Diep triest hoe ze met je omgaan!!!!!

Pfff..dat is dan inderdaad balen.
Heb je inmiddels wel wat van het team vernomen?
Was daar sinds kort ook upper..heb zelf verder niets vernomen..

Link naar opmerking

Ben bang dat het niet meer online komt. Nog wel contact met het team maar die staan net zo perplex als ik. Echt een sneue actie

Link naar opmerking
5 uur geleden zei DownUndeR:

Ben bang dat het niet meer online komt. Nog wel contact met het team maar die staan net zo perplex als ik. Echt een sneue actie

Zou het team verder gaan met een nieuw forum?

Link naar opmerking

Deze eigenaar komt zo om de 3 maanden met een nieuwe website waarbij het hele aanmeldspelletje weer opnieuw begint. De site voor Tigersplace heette Zombienation die daarvoor weet ik even niet meer. Je zal zien in de komende week-weken wordt je via spotnet weer op de hoogte gebracht van een een nieuwe site en kan je weer opnieuw lid worden. Het nut ontgaat mij eerlijk gezegd ook. Maar is echt al 2 , 3 jaar aande gang zo en om de drie maanden is er weer een nieuwe site. Voor de liefhebbers van deze site zou ik adviseren om de komende weken maar de boekenrubriek op spotnet te volgen. Je komt dan vanzelf wel weer de nieuwe site met de nieuwe naam tegen.  

Link naar opmerking
Op 8-12-2020 om 16:31 zei DownUndeR:

Zo te zien heeft de owner zonder overleg de stekker deruit getrokken. Niemand heeft nog wat gehoord. Zonde van al onze inspanning om de site op te bouwen. Diep triest hoe ze met je omgaan!!!!!

Daar staan ze toch bekend om,site bouwen, bonje onderling en dan weer weg. En zo is het al zo vaak gegaan. Snap de posters ook niet, die er steeds weer intrappen. Usenet is 1 grote slangenkuil waar ze elkaar het licht in de ogen nog niet gunnen. Te triest voor woorden. 

Link naar opmerking
12 minuten geleden zei Tornadootje:

Daar staan ze toch bekend om,site bouwen, bonje onderling en dan weer weg. En zo is het al zo vaak gegaan. Snap de posters ook niet, die er steeds weer intrappen. Usenet is 1 grote slangenkuil waar ze elkaar het licht in de ogen nog niet gunnen. Te triest voor woorden. 

Dit is inmiddels een beetje uitgekauwd verhaal @Tornadootje. Je zwerft zelf ook rond op diverse community 's waar je denkt weer een plekje gevonden te hebben, tegen beter weten in denk ik. Stop gewoon een keer met het oplaaien van dit soort nutteloze discussies.

Link naar opmerking
Piraatje

Geplaatst 18 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

De handleiding van de VPN verbinding staat hier.

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Voeg een reactie toe...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...