Spring naar bijdragen

Aanbevolen reactie

best wel grappig om dit te zien maar zie dit op meer sites staan:

Disclaimer: Geen van de bestanden hier getoond zijn te vinden op deze server.
De links zijn gepost door de gebruikers van deze site.

De administrator van deze site kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor wat zijn gebruikers posten, of enige andere acties van zijn gebruikers.

Je mag deze site niet gebruiken om enig materiaal te downloaden/verspreiden als je daartoe niet de legale rechten hebt.

Het is je eigen verantwoordelijkheid om je aan de regels te houden.

 

 

alleen vergeet men op deze site of al die anderen dat men wel degelijk strafbaar zijn want men faciliteert ( het mogelijk maken ) om een torrent of nzb link te kunnen downloaden door dit aan te bieden.

en dan maakt het volgens mijn niet uit of de links wel of niet gepost zijn door de uploader.

 dus wat als een disclaimer hier boven staat zal niet als rechts geldig te boek staan of sla ik nu hier echt de plank mis.?

Link naar opmerking
  • Oud-beheerder

Je slaat de plank niet mis hoor, auteurs stichtingen zoals brein hebben de afgelopen jaren veel forums en torrent sites offline gekregen via het gerecht. Los of het goed is slecht is overigens ;) maar volgens mij zijn dit standaard teksten welke in de software zit voor torrent communities. 

Del al niet te min, vind ik het of steeds knap dat dit soort forums online zijn en nog druk bezocht worden. 

Link naar opmerking
Piraatje

Geplaatst 18 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

De handleiding van de VPN verbinding staat hier.

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Voeg een reactie toe...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...