Spring naar bijdragen
Bericht toegevoegd door Duken,

Deze website is offline. Andere websites vind je op: https://www.duken.nl/forums/links/category/9-nederlandse-nzb-communities/



Aanbevolen reactie

Fijn dat ze terug online zijn en in hun nieuwe Domeinnaam wel Tigersplace hebben aangehouden. Discussie over verschillende community's zal altijd blijven bestaan, maar laten we vooral blij zijn dat er tenminste nog een aantal personen zijn die het voor de liefhebbers van illegale content mogelijk maken dat nog steeds te downloaden. :goed:

Link naar opmerking
7 uur geleden zei Jaccus:

En weer eens offline...
Dit wordt nu echt een gebed zonder einde.. jammer en bijzonder teleurstellend omdat de content veelbelovend was

Waarom wordt dit soort mededelingen gedaan terwijl dat niet klopt. Ze hebben hun Website Thema uitgebreid en zijn weer volop bezig met het plaatsen van nieuwe content.

Knipsel.thumb.JPG.5fb663ae8e92780db53e196047c3b954.JPG

Link naar opmerking

Inderdaad nu weer online.

Maar gisterenavond offline. En dit nieuwe thema is mij al een paar dagen bekend.

De content is - zoals ik eerder heb gepost - veelbelovend maar de historie spreekt niet in hun voordeel wat betreft consistente uptime.
We zullen ermee moeten leren leven.

Link naar opmerking
22 uur geleden zei Jaccus:

Inderdaad nu weer online.

Maar gisterenavond offline. En dit nieuwe thema is mij al een paar dagen bekend.

De content is - zoals ik eerder heb gepost - veelbelovend maar de historie spreekt niet in hun voordeel wat betreft consistente uptime.
We zullen ermee moeten leren leven.

Je bent niet verplicht daar te zijn, dan zoek je je heil toch ergens anders ! je kan nu iedere keer hier je verveling neerzetten, maar mensen doen hun best om voor jou gratis dingen op te halen.

Al gaan ze 100 keer offline is niet een zaak waar jij je druk om hoeft te maken. Sites zat toch ........ Beetje een rel veroorzaken, en volgens mij heeft heel duken  daar niks mee te maken.

en nieuwe skin is jou al dagen bekent, klopt ook niet, die is er pas  2 dagen, dus vandaar misschien even off geweest  🙂 Je kan nu wel iedere keer  hier je beklag komen doen, soms word er ook onderhoud aan een site gepleegd.

 

En wat let je om zelf een site op te zetten ? 

bewerkt door kliko
Link naar opmerking

Waarom gaan jullie er dan steeds kijken als het niks is? Dat snap ik dan niet ....  Ga dan naar die andere geweldige sites. Steeds dat commentaar is storend, probeer dan zelf een site te bouwen.

bewerkt door lobke
Link naar opmerking
Op 17-2-2021 om 07:49 zei lobke:

Waarom gaan jullie er dan steeds kijken als het niks is? Dat snap ik dan niet ....  Ga dan naar die andere geweldige sites. Steeds dat commentaar is storend, probeer dan zelf een site te bouwen.

 

hallo tijgersplace heeft een storing sorry word aan gewerkt

Link naar opmerking
20 uur geleden zei jojo1975:

heb je een idee hoe lang het nog gaat duren?

Hopelijk niet te lang....mist deze site, was naar mijn mening de beste in zijn soort!!

Link naar opmerking
Op 2-6-2021 om 21:30 zei Toveropa:

Tigersplace waar blijven jullie laat aub wat van je horen.

We wachten al zolang.

Helemaal mee eens.  Een korte update zou plezierig zijn...

Link naar opmerking
33 minuten geleden zei Krisnatoon2:

Wat bevalt je niet?????

Niet iedereen heeft begrip voor deze wel zeer onnodig eenzijdige forum vulling, want ook ik kan me niet voorstellen dat er nog steeds sprake is van een storing. Grote kans dat de eigenaren met de staf terug gaan komen met een nieuw domeinadres. Waar ik zelf uiteraard ook stilletjes op hoop. ;)

Link naar opmerking

Piraatje

Geplaatst 18 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

De handleiding van de VPN verbinding staat hier.

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Voeg een reactie toe...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Leuk 1

Andere links van 'Offline NZB websites'

  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...