Spring naar bijdragen


Aanbevolen reactie

Hoi , Ik zoek ook een invite code. 

Want ik mis het werk van Blackbunny.

Iemand die zo vriendelijk wil zijn om me even te helpen aub.

Thx in advance 

Link naar opmerking
On 4/8/2022 at 12:35 AM, Chabrang said:

Hoi , Ik zoek ook een invite code. 

Want ik mis het werk van Blackbunny.

Iemand die zo vriendelijk wil zijn om me even te helpen aub.

Thx in advance 

Voor zover ik kan zien is Blackbunny sinds eind januari niet meer actief op SoL (ook niet op de andere bekende NZB sites).
Bijzonder jammer...

Link naar opmerking
47 minuten geleden zei Jaccus:

Voor zover ik kan zien is Blackbunny sinds eind januari niet meer actief op SoL (ook niet op de andere bekende NZB sites).
Bijzonder jammer...

Als je het niet erg vindt, wil ik graag even een kleine correctie doen op deze uitspraak @Jaccus, want de laatste post van Blackbunny dateert van 28 Januari 2022, maar BlackBunny zelf is nagenoeg dagelijks actief volgens zijn account. ;)

Link naar opmerking
1 hour ago, Skeletor said:

Als je erg vindt, wil ik graag zelfs een kleine correctie doen op deze mededeling@Jaccus, want de laatste post van Blackbunny dateert van 28 januari 2022, maar BlackBunny zelf is bijna dagelijks actief volgens zijn account. ;)

Als je het niet erg vind dan plaats ik een kleine kanttekening bij jouw reactie@Skeletor
De laatste unattended Blackbunny bijdrage (Acronis) dateert van eind januari ( 29 -01-22).
Dat hij nog regelmatig op de site te zien als geregistreerd "actieve gebruiker" in het overzicht " Gebruikers actief in de afgelopen 24 uur"  is leuk maar imo weinig interessant voor de medeposters op deze site die zijn unattended bijdragen erg op prijs stellen (zie hierboven ).

bewerkt door Jaccus
Link naar opmerking
Op 5-4-2022 om 21:19 zei theeke1:

hoi hoe kom ik aan een code voor shadows of legends om te registreren  gr theeke

helaas kan ik niemand om een  ivitecode te krijgen

z

alvast bedankt gr theeke

Link naar opmerking
Op 9-4-2022 om 15:44 zei Jaccus:

Voor zover ik kan zien is Blackbunny sinds eind januari niet meer actief op SoL (ook niet op de andere bekende NZB sites).
Bijzonder jammer...

En Den Spike en Vinny zijn ook nergens meer te vinden ;( 

Link naar opmerking

Het zal wel eentonig worden, maar ik zou een invite ook graag ontvangen, maar hoe...
Hoe kun je aan een redelijk anonieme gebruiker zien of iemand te vertrouwen is?
Met het stoppen van Army ben ik 50% van mijn downloadsites kwijt, hoop er dus weer één terug te kunnen ontvangen.

Mocht iemand het aandurven... Graag!

Link naar opmerking

jammer inderdaad invite code nodig, zonde van z'n site , kom je niet makkelijk dan in ben ik bang voor. 

 

veel mooie site's gaan op dit moment helaas offline :(  

Link naar opmerking

Dag.

Ook ik zou graag een invitatiecode willen. De spoeling wordt steeds dunner van goede sites. Hopelijk wil iemand me hieraan helpen.

Link naar opmerking
Op 16-1-2022 om 11:21 zei Skeletor:

Nee @huismuis, die registratie is waarschijnlijk tijdelijk om bepaalde redenen uitgezet.

Ik las dat ze nu weer open zijn, als er nog een invite beschikbaar is, houd ik me graag aanbevolen. 😉

Link naar opmerking

Ik heb ook geprobeerd om te registreren en dan een Pm te sturen naar de beheerders? Maar als iemand een invite voor me heeft dan hoor ik dat graag.

 

Link naar opmerking

Piraatje

Geplaatst 18 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

De handleiding van de VPN verbinding staat hier.

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Voeg een reactie toe...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Bedankt 1

Andere links van 'Offline NZB websites'

  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...