Spring naar bijdragen
Bericht toegevoegd door Duken,

Alleen op uitnodiging! Je zult via andere leden van de desbetreffende community een uitnodiging moeten aanvragen.



Aanbevolen reactie

Voor de meeste mensen wel denk ik, aan hoeveelheid members te zien ;) 

En aangezien hij hier nog niet stond, bij de meesten nog niet bekend.

Bij jou dus wel, nou dat is hartstikke mooi

Link naar opmerking
7 minuten geleden zei Roz_an_Ni:

Voor de meeste mensen wel denk ik, aan hoeveelheid members te zien ;) 

En aangezien hij hier nog niet stond, bij de meesten nog niet bekend.

Bij jou dus wel, nou dat is hartstikke mooi

Deze Community is pas sinds 12 Mei 2022 in de lucht, maar heeft bijna direct na de start de registratie alleen toegankelijk gehouden op Invite.

Dat de leiding de registratie open heeft gegooid zal alles te maken hebben met het verdwijnen van Private-Releases.

De reden dat de link hier dus niet stond was dus vanwege de gesloten Registratie (Invite Only)

Link naar opmerking
Gast SwitchFreak

Geplaatst

Volledige comment sectie even opgeschoond, en alle "Invite aub" of "wie heeft er een invite" verwijderd.
Enkele berichten zijn blijven staan, en de link informatie aangepast.

Link naar opmerking

De schrik zit er goed in bij de forums zo blijkt. Men reageert ook niet via het contactformulier, ook niet bij Wiseguys.

In feite geeft men zich gewonnen, een trieste ontwikkeling. Een community waar je niet meer kan joinen is eigenlijk geen community meer.

Eigenlijk wel raar want zo'n forum doet op zich niets fout, er wordt geen materiaal gedeeld waar bepaalde rechten op zouden zitten.
Een bepaalde instantie in Hoofddorp zal nu wel de champagne open hebben getrokken.

Link naar opmerking
19 hours ago, Roz_an_Ni said:

@Simon_62 Als jij dit echt denkt, dan zou ik zeggen begin een eigen site, leef je uit en nodig ons allemaal gezellig uit :D 

Ik heb niet de technische vaardigheden om een eigen site op te zetten helaas, naast een full time job en een gezin te onderhouden gaat dat niet lukken. Als ik tijd had en de kennis zou ik het doen. Ik was vroeger (jaren 80) ook zendpiraat, ik hou wel van beetje spanning en heb een hardgrondige hekel aan zwaar bemoeiende overheden met hun oneindig veel regeltjes. Vrijheid blijheid.

Link naar opmerking
Op 28-7-2022 om 19:15 zei Roz_an_Ni:

Voor de meeste mensen wel denk ik, aan hoeveelheid members te zien ;) 

En aangezien hij hier nog niet stond, bij de meesten nog niet bekend.

Bij jou dus wel, nou dat is hartstikke mooi

Hoe kan ik me hier bij aanmelden. Ik mis t allemaal zo nu mr audi er niet meer is

Link naar opmerking

Ik vrees dat de (NL ) NZB forums helaas verleden tijd worden.. 😌

Mogelijk m'n eigen fout maar ik wil jullie informeren dat de betalende Ultimate Force website geen NZB's doet , enkel torrents.  
Ik liet me helaas misleiden door promo tekstbestandjes bij sommige (recente) NZB's , betaalde maar geen NZB's. Enkel een antwoord dat ze na de herfstvakantie misschien terug een NZB forum zouden opstarten..   Centen kwijt, geen terugbetaling. Opgelet dus..

  • Eens 1
  • Meow 1
Link naar opmerking
1 uur geleden zei Arnoldicus22:

Inderdaad jammer alleen op invite, download redelijk wat( meer dan 130 TB per jaar) tja het is niet anders terug naar torrent.

Hallo @Arnoldicus22, welkom op Duken.nl, maar wat ik vindt dit een beetje vreemde reactie, want je wordt lid op Duken.nl om een reactie te kunnen geven en dan kruip je in een slachtofferrol omdat Samurai Place alleen toegankelijk is op invite, terwijl er net een splinternieuwe Community in de lucht is  waar je gewoon kan registreren;

Bovendien is er ook nog steeds Spotnet/Spotweb/nzbserver.com waar je op dit moment meer nieuwe Films en Serie content met NL subs kan vinden dan op de overige NZB Community's die een gesloten registratie hebben of een invite. Lijkt me meer dan voldoende alternatief dan overstappen op het downloaden van Torrents.

Link naar opmerking

Piraatje

Geplaatst 18 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

De handleiding van de VPN verbinding staat hier.

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Voeg een reactie toe...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Leuk 4
  • Bedankt 2

Andere links van 'Nederlandse NZB communities'

  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...