Spring naar bijdragen


Aanbevolen reactie

@cindy2 klopt inderdaad. had het ook gelezen inderdaad. maar vond de melding dat er een file-error was wel heel raar.  Er wordt bij mij gemeld  dat het aan mijn computer-beveiliging ligt ?!?, dus daarom hoop ik ook, dat het met het onderhoud te maken heeft en niet met mijn pc :)

ik wacht het rustig af....

 

 

Link naar opmerking

Hou alles gewoon inderdaad rustig in de gaten.  ik denk dat iedereen dezelfde errors krijgt.  deze morgen nog van het onderhoud en nu dit.

 

kijk rustig deze avond of morgen eens terug en alles zal wel ok zijn.

 

wees blij dat er nog een site is.

 

grtjs.

  • Leuk 1
Link naar opmerking

Ik kreeg zojuist ook die melding. Jammer. Ik dacht , leuk weer oude bekende van PR tegen te komen.

1 uur geleden zei Elsie13:

Die melding kreeg ik ook zonder VPN, met VPN krijg ik de melding: 

Deze site is niet bereikbaar

libertas.international heeft de verbinding onverwacht verbroken.

Ik hou het hier gewoon in de gaten tot het weer online is, mocht ik dan nog problemen hebben dan meld ik het dan wel!

:))

 

16 uur geleden zei Breaker_25:

beste mensen op dit moment is Libertas  international tijdelijk  offline voor onderhoud  

een nieuw forum  vergt tijd en aandacht nietwaar  dus geen paniek ...

tot binnenkort ....

 

Ik wilde net naar de site via een vpn verbinding, maar lukte niet. Nu ik lees dat men met onderhoud bezig is, wacht ik geduldig af, om me ook aan te kunnen melden. Zou zo leuk zijn om eventueel weer oude bekende van tegen te komen.

Link naar opmerking
16 uur geleden zei Breaker_25:

beste mensen op dit moment is Libertas  international tijdelijk  offline voor onderhoud  

een nieuw forum  vergt tijd en aandacht nietwaar  dus geen paniek ...

tot binnenkort ....

 

Hopelijk is het ook onderhoud en zijn ze niet alweer uit de lucht na 2 dagen. Zou toch jammer zijn.

Link naar opmerking
4 uur geleden zei Elsie13:

Die melding kreeg ik ook zonder VPN, met VPN krijg ik de melding: 

Deze site is niet bereikbaar

libertas.international heeft de verbinding onverwacht verbroken.

Ik hou het hier gewoon in de gaten tot het weer online is, mocht ik dan nog problemen hebben dan meld ik het dan wel!

:))

heb inderdaad ook problemen om op hun site te komen

Link naar opmerking
1 minuut geleden zei anoniem1:

Typisch dat iedereen Duken weer weet te vinden als er even een site off gaat!! Lijkt wel of de wereld vergaat..

Als er een 3 niet op de site kunnen komen, zal het de rest ook niet lukken🥴

Gewoon blijven ademen, komt vanzelf weer goed🙂 Geef ze de tijd om het te fixen,  en geniet intussen van het mooie weer☀️

Link naar opmerking

Wat ik zo kan zien is de site helemaal weg. Geen onderhoud maar weg.

Laten we hopen dat dit niet het geval is en ze een knopje om kunnen zetten en er weer zijn :D 

Link naar opmerking

beste mensen zo u ziet is het forum nu geheel offline op de pagina die u nu krijgt te zien

NIET INLOGGEN

dat heeft geen enkele zin  

op het moment weet ik verder niet meer dan wat ik heb gemeld 

dus reacties met ik kom er niet meer op en ik krijg onveilige site heeft geen enkele zin 

als er iets te melden valt over het forum zult u dit hier ter zijner tijd echt wel lezen .

Link naar opmerking

 

update .......

beste mensen

VOOR NU IS EN BLIJFT HET FORUM TOT NADER BERICHT OFFLINE 

als er iets veranderd verneemt u dit vanzelf ....

 

bewerkt door Breaker_25
  • Verward 1
Link naar opmerking

Ik vind het wel vreemd eerlijk gezegd. Als een site geopend is wordt er van alle kanten berichten geplaatst en is een ieder open in zijn verhaal

Nu blijft het allemaal wat duister en geheimzinnig. Waarom niet gewoon benoemen waar het op staat, dan weten de mensen ook waar ze aan toe zijn.

Maar dit is alleen mijn mening, misschien dat Tuinbever nog duidelijkheid kan verschaffen aangezien hij de enige is die de database in beheer heeft

wat ik vernomen heb van mraudi zijn bericht op dit forum.

Link naar opmerking
4 uur geleden zei Roz_an_Ni:

Ik vind het wel vreemd eerlijk gezegd. Als een site geopend is wordt er van alle kanten berichten geplaatst en is een ieder open in zijn verhaal

Nu blijft het allemaal wat duister en geheimzinnig. Waarom niet gewoon benoemen waar het op staat, dan weten de mensen ook waar ze aan toe zijn.

Maar dit is alleen mijn mening, misschien dat Tuinbever nog duidelijkheid kan verschaffen aangezien hij de enige is die de database in beheer heeft

wat ik vernomen heb van mraudi zijn bericht op dit forum.

Ja vind ik ook, het is opmerkelijk dat na 1,5 dag de site alweer offline gaat met vermelding van "onderhoud". Als dat na 2 dagen nog steeds betekent dat de site niet online is lijkt er meer aan de hand. Te meer omdat er geen update komt met betrekking tot dat zogenaamde onderhoud.  Wees daar gewoon open in, er zijn heel veel gebruikers die willen weten hoe het zit. Hoogstwaarschijnlijk dat de "hersenstichting" ermee te maken heeft en er bovenop zit nu dat de database van PR-L weer online is gezet en er nu achter de schermen overwogen wordt door de huidige beheerders  om het wel of niet weer online te zetten. Eerlijk gezegd denk ik dat de site niet meer online komt, al hoop ik geen gelijk te krijgen. Resumé, we kunnen niet meer doen dan afwachten......

Link naar opmerking

Piraatje

Geplaatst 18 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

De handleiding van de VPN verbinding staat hier.

Gast
This link is now closed to further comments.
  • Leuk 2
  • Bedankt 2

Andere links van 'Offline NZB websites'

Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...