Spring naar bijdragen

Aanbevolen reactie

Hi Jack123,

Ik probeer te registreren maar het wil maar niet lukken.

De gebruikersnaam die je hebt ingevoerd is al in gebruik, kies een andere naam.
Het ingevoerde e-mailadres is al in gebruik.

Diverse gebruikersnamen gebruikt en 3 voor mij bestaande e-mail adressen, hoe kunnen die al in gebruik zijn ?

Hoor het wel.👍

Dragon

Link naar opmerking

Ok maar ben inmiddels aan het werk

Ben heftrucker nu geef me je naam door via pm hier op duken

En ik zal of je geristreert zijt 

Heb wel gezien dat ik 20 meldingen heb ontvangen maar ja zoals ik zij via mijn gsm kan niets moet echt mijn pc op straks

Link naar opmerking

Ik ben een voorstander van zo snel mogelijk registreren op een Nieuwe NZB Community, waar ontzettend veel vraag naar is, maar wat hier gebeurt slaat werkelijk kant nog wal. Er is een stukje phpBB software uitgerold en een soort van forum indeling gemaakt, maar er is nog helemaal niets gepost en toch mag er al een link geplaatst worden. Misschien is het toch wel verstandig om eerst te zorgen dat de website helemaal gereed is en er ook normaal tijd is om de registraties in goede banen te lijden. Er worden eigenlijk nu al teveel meldingen gedaan dat er iets niet lukt. :cry:

Link naar opmerking

Daarbij word zijn echte naam ook nog is weergegeven bij de registratiemail die je krijgt en kun je geen pm sturen op die site.

Kortom hier is totaal niet nagedacht over de consequenties . Er is niet eens een staf, echt helemaal niks.

 

bewerkt door Knapzak
Link naar opmerking

Het komt inorde mensen maar geef me de tijd is ook helemaal nieuw dit is ook de eerste keer dat ik zo een forum opzet wie wil helpen mag altijd komen

Die er ook meer kennis van heeft

Dit is ook mijn eerste betaalde forum inhoud

 

In ben eerst met actieforums begonnen

En dat werd door duken altijd verwijderd 

Daarme dat ik een officeel forum wou beginnen

Dus wie wil mag me altijd helpen zenne

Ik hoop er iets mooi van te maken 

Maar dat vergt geduld 

 

Link naar opmerking
13 minuten geleden zei jack123:

Het komt inorde mensen maar geef me de tijd is ook helemaal nieuw dit is ook de eerste keer dat ik zo een forum opzet wie wil helpen mag altijd komen

Die er ook meer kennis van heeft

Dit is ook mijn eerste betaalde forum inhoud

 

In ben eerst met actieforums begonnen

En dat werd door duken altijd verwijderd 

Daarme dat ik een officeel forum wou beginnen

Dus wie wil mag me altijd helpen zenne

Ik hoop er iets mooi van te maken 

Maar dat vergt geduld 

 

Hoi @jack123, alle respect voor je inzet om iets gedaan te krijgen, maar let wel heel goed op wat je allemaal doet, want het was mij ook al opgevallen dat de naam in het hotmailadres wat gebruikt wordt ter bevestiging van de registraties heel misschien wel jouw echte naam is en dat weet BREIN dan nu ook al.

Misschien was het wel verstandiger geweest eerst de hele site op te zetten en dan de hele boel te laten checken door een kenner voordat je met registraties gaat beginnen. ;)

Link naar opmerking

Leuk initiatief maar onvoldoende doordacht. En op basis van zijn beginners kennis zie ik dit persoonlijk als een grote rode vlag als het gaat om security/bescherming richting onze vrienden van BREIN.

BREIN is echt wel op de hoogte van dit (Duken) forum en zullen hier dus ook zeker meelezen, en daarmee nu dus ook al in bezit zijn van de naam van de forum eigenaar welke vrolijk meegestuurd wordt bij de bevestigingsmail.

Link naar opmerking
21 uur geleden zei Skeletor:

Ik ben een voorstander van zo snel mogelijk registreren op een Nieuwe NZB Community, waar ontzettend veel vraag naar is, maar wat hier gebeurt slaat werkelijk kant nog wal. Er is een stukje phpBB software uitgerold en een soort van forum indeling gemaakt, maar er is nog helemaal niets gepost en toch mag er al een link geplaatst worden. Misschien is het toch wel verstandig om eerst te zorgen dat de website helemaal gereed is en er ook normaal tijd is om de registraties in goede banen te lijden. Er worden eigenlijk nu al teveel meldingen gedaan dat er iets niet lukt. :cry:

Kreeg de slappe lach, dat er nu gelijk een registratie is op een forum in ontwikkeling. Komt meer bij kijken. Wat dacht je van Beheerders, en dan nog de uploaders. Denk dat het niet meer gaat lukken in deze tijd. Teveel risico.

 

Link naar opmerking

Alle begin is moeilijk, iig een pluim voor de inspanning en hopelijk krijgt dit initiatief de deskundige hulp van deze of gene, lijkt me hier op Duken voldoende aanwezig.... 👍

Link naar opmerking
Piraatje

Geplaatst 18 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

De handleiding van de VPN verbinding staat hier.

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Voeg een reactie toe...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Andere links van 'Offline NZB websites'

  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...