Spring naar bijdragen


Aanbevolen reactie

  • Oud-beheerder
9 uur geleden zei Vampire Inspector:

FilmPaleis-Duken@outlook.com

Hebben ze een email alias voor Duken? Hehehe prachtig. 🤣

Link naar opmerking

Volgens VENOM in nov 2021 nog wel 🧛‍♂️

Op 29-11-2021 om 01:02 zei VENOM:

Goedendag,

Administrator VENOM hier...

Indien je een account hebt gehad en er niet meer in komt, stuur mij even een mail met je gebruikersnaam.

FilmPaleis-Duken@outlook.com

Na beoordeling zal ik een nieuw account voor je aanmaken of je ww aanpassen dat je er weer in komt.

Link naar opmerking

Hallo allemaal,

Kan ook niet meer inloggen in Film-Paleis. Per ongeluk uitgelogd en natuurlijk wachtwoord kwijt. Nieuw w.w opvragen lukt niet door foutmelding.  Kan iemand mij helpen? Misschien @VENOM???  Gebruikersnaam: htv

Link naar opmerking
Op 15-9-2022 om 18:57 zei htv:

Hallo allemaal,

Kan ook niet meer inloggen in Film-Paleis. Per ongeluk uitgelogd en natuurlijk wachtwoord kwijt. Nieuw w.w opvragen lukt niet door foutmelding.  Kan iemand mij helpen? Misschien @VENOM???  Gebruikersnaam: htv

Probleem heb ik dus ook ,help aub !!

Link naar opmerking

Hallo, ik kom ook niet meer op de site.

Filmpaleis.me laad niet meer, ik krijg de melding dat de site de verbinding geweigerd heeft?

Is er iemand die kan helpen of mij kan vertellen wat ik zelf eventueel moet doen om weer toegang te krijgen?

Ben al jaren lid en de site word zeer gemist.

Mijn gebruikersnaam op de site is "mathieu2606".

Mijn provider is trouwens KPN.

bewerkt door Mathieu2606
Link naar opmerking

Beste mensen,

 

Schijnbaar heeft Brein onze geliefde site plat gegooid. We kunnen de eigenaar ook niet bereiken.  Het zij zo. 😞

Link naar opmerking

Goedemiddag, 

Dat is heel vervelend nieuws. Voor jullie als Team en voor ons als leden van de site. 

Veel sterkte met het slechte nieuws. 

 

Link naar opmerking
5 uur geleden zei VENOM:

Beste mensen,

 

Schijnbaar heeft Brein onze geliefde site plat gegooid. We kunnen de eigenaar ook niet bereiken.  Het zij zo. 😞

heel heel heel erg jammer! bedankt voor alle energie die jullie erin hebben gestoken!

Link naar opmerking
4 uur geleden zei djborado:

shadowmaster, wilt u mij ook doorgeven aub,  borado

FilmPaleis bestaat helaas niet meer. Dus doorgeven zal niet gebeuren. 

Link naar opmerking

Piraatje

Geplaatst 18 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

De handleiding van de VPN verbinding staat hier.

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Voeg een reactie toe...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...