Spring naar bijdragen


Aanbevolen reactie

Helaas kan ik me bij jullie niet registreren dat vind ik heel jammer marianahuijbers63@gmail.com 

Hij geeft steeds aan er is iets fout gegaan probeer het later nog eens ,,maar helaas al 5 dagen hetzelfde antwoord 

Link naar opmerking
9 uur geleden zei mazda3f:

ik ben hier geblokt en waarom is de vraag niks mis daan

Ik heb helaas met deze website ook niet anders dan vervelende ervaring. Ze kampen al een paar jaar met regelmatige storingen op de server die ze noodzaakt gebruik te maken van een oudere database. Het resultaat daarvan is dat je mogelijk tegen een Ban aanloopt als je weer in wil loggen in je account of dat je opnieuw moet registreren. Natuurlijk is elke website die content wil delen een aanwinst, maar ik zou toch echt proberen een account te krijgen op een andere NZB-site die gezegend is met meerdere en betere posters.

Link naar opmerking

Had al een tijd een account bij NZBChronicle, vanwege het down gaan van een andere community weer bij hun een kijkje wezen nemen en had een opening in de chatbox gezet... helaas direct na dat ik iets had gezegd als soort van "hallo hier ben ik en kom van...." is mijn account direct gedeactiveerd. misschien dat ik een regel overtrad ofzo, maar jammer dat dit zo moet gaan😢

Link naar opmerking

Ik, Zweetkaas bij nzbchronicle, ben lang geleden ook verbannen zonder enige rede. Het ergste is dan nog dat ik hen geld heb overgemaakt. Zo bedanken ze je bij nzbchronicle nadat je een gift gedaan hebt.

Link naar opmerking
5 uur geleden zei Hoogvlieger:

Ik, Zweetkaas bij nzbchronicle, ben lang geleden ook verbannen zonder enige rede. Het ergste is dan nog dat ik hen geld heb overgemaakt. Zo bedanken ze je bij nzbchronicle nadat je een gift gedaan hebt.

Ik begrijp werkelijk niet waarom u dat hier op Duken.nl nu nog even moet vermelden als het al zo lang geleden is gebeurt in uw geval. Ik heb zelf al verschillende keren een nieuw account aan moeten maken bij deze community omdat ze volgens mij 1 van de meest geplaagde NZB Community 's met server problemen is. Ik heb als lid zelf moeten constateren dat er met grote regelmaat een oudere database terug geplaatst moest worden waardoor leden of geconfronteerd werden met een Ban of dat hun inlog niet meer werkte.

Dan nu nog gaan lopen klagen over een donatie die helemaal vrijwillig is, lijkt me niet echt gepast. Bovendien is uiteraard elke Community van waarde, maar het gemiddelde aanbod op NZBChronicle loopt ver achter bij dat van overige NZB Community 's.

Link naar opmerking

Ook ik heb hier 2x een account gemaakt in mei en juli 2021 (volgens mij, kan ook iets eerder geweest zijn).

Ook mijn account is 2x geblokkeerd zonder reden van opgaaf en na opnemen van contact blijft het stil aan hun kant.
Het enige wat ik daar gedaan heb is een aantal subsforums gevolgd met email melding. Mag zeker niet :(

(geen VPN gebruikt)

bewerkt door Magsel
Link naar opmerking

Ik wilde me er graag registreren, maar ik vind op hun pagina nergens de optie om me te registreren, alleen maar aanmelden. Weet iemand waar of hoe ik me kan registreren?

Link naar opmerking

Ik ben er vroeger ook al eens verbannen geweest, als je niet op de juiste manier bedankt als je iets wil downloaden vlieg je er na de 3e keer uit. Ik ben nu terug toegelaten daar en heb nu al 1 keer iets gedownload en kreeg al direct een verwittiging dat ik niet op de juiste manier heb bedankt, hetgeen ze vragen is onmogelijk, je kan moeilijk schrijven "Bedankt voor de mooie film" als je hem nog moet zien! Voor degenen die verbannen zijn, zit er niet mee want het is niet veel soeps wat er op dat forum staat, niet moeilijk met zo een ingesteldheid, wie wil daar nog posten? Blij dat ik mijn mening eens heb kunnen delen!

Groeten, bird 

Link naar opmerking

Warning issued by Bonnie


Penalty

 

  • Given 1 points which will never expire.
  • Content moderated - Oneindig
  • Restricted from posting - 6dagen en 13 uur
  • Banned - 1dag en 13 uur

Note for member

Wegens het niet naleven van de regels ben je geschorst.

Note for member

Wegens het niet naleven van de regels ben je geschorst.

Klik hier om de regels door te (nogmaals als je deze bent vergeten) bij het aanmelden ben je akkoord gegaan met de forum regels.

Te korte bedankjes geplaatst, regels dus niet gelezen en Copy/Paste gebruikt!!

bewerkt door Drommel
Link naar opmerking

@DrommelBedanken doe je bij de meeste sites door op de like button te klikken zodat het hele topic niet vol komt te staan met teksten zoals "Bedankt", want daar wordt je natuurlijk niet vrolijk van als poster om daar doorheen te moeten lezen. Heb je echt iets te melden betreffende het onderwerp van het "topic" dan kan dat daar waar de meeste dus (verkeerd) hun bedankje geven 🧛‍♂️

afbeelding.png.5422875174dd53f219e5faba0770660d.png

bewerkt door Vampire Inspector
Link naar opmerking
2 uur geleden zei Vampire Inspector:

@DrommelBedanken doe je bij de meeste sites door op de like button te klikken zodat het hele topic niet vol komt te staan met teksten zoals "Bedankt", want daar wordt je natuurlijk niet vrolijk van als poster om daar doorheen te moeten lezen. Heb je echt iets te melden betreffende het onderwerp van het "topic" dan kan dat daar waar de meeste dus (verkeerd) hun bedankje geven 🧛‍♂️

afbeelding.png.5422875174dd53f219e5faba0770660d.png

Bij mijn weten zijn er maar 3 NZB Community 's die met dit bedank systeem werken @Vampire Inspector. @Drommel haalt hier iets aan wat al enkele jaren een vastgeroest beleid is van de nzbchronicle Eigenaar/Admin (Bonnie) die juist wil hebben dat de leden op een vrolijke uitbundige manier bedanken voor het werk van de posters. Ik heb al eerder aangegeven niet te begrijpen dat deze Community nog steeds bestaat omdat het aanbod op die site mijlenver achterloopt met de overige bestaande Community 's en bovendien met grote regelmaat server storingen heeft waardoor een oudere Database weer terug geplaatst moet worden.

Link naar opmerking
13 minuten geleden zei Skeletor:

Bij mijn weten zijn er maar 3 NZB Community 's die met dit bedank systeem werken

Oké, helder @Skeletor. Ik heb zelf geen account bij deze club en ging er vanuit dat ze net als hier en vele anderen forums wel zo'n "like" systeem gebruikten. Ik zelf heb een hekel aan al die lange lijsten met bedankjes terwijl waardevolle info daardoor ondersneeuwt 🧛‍♂️

bewerkt door Vampire Inspector
Link naar opmerking

Piraatje

Geplaatst 18 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

De handleiding van de VPN verbinding staat hier.

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Voeg een reactie toe...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Andere links van 'Offline NZB websites'

  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...