Spring naar bijdragen
Bericht toegevoegd door Duken,

Deze website is offline. Andere websites vind je op: https://www.duken.nl/forums/links/category/9-nederlandse-nzb-communities/



Aanbevolen reactie

Jammer dat deze community niet eens het 3 jarig bestaan heeft kunnen vieren. @Insane was als Systeem Operator uiteraard verantwoordelijk voor het scriptwerk en het verwerken van site problemen, maar de credits zijn volgens mij toch echt voor de voormalig stafleden en posters en niet te vergeten het vertaalteam. Mijn pluim gaat dus echt naar de voormalige staf en ik hoop dat zij misschien ooit weer samen iets nieuws op kunnen bouwen. :goed:

Link naar opmerking
3 uur geleden zei Skeletor:

Jammer dat deze community niet eens het 3 jarig bestaan heeft kunnen vieren. @Insane was als Systeem Operator uiteraard verantwoordelijk voor het scriptwerk en het verwerken van site problemen, maar de credits zijn volgens mij toch echt voor de voormalig stafleden en posters en niet te vergeten het vertaalteam. Mijn pluim gaat dus echt naar de voormalige staf en ik hoop dat zij misschien ooit weer samen iets nieuws op kunnen bouwen. :goed:

Klopt ik deed alleen achter de schermen af en toe wat bugfixes en server updates 😃

De andere staff verdient veel meer credits maar die zijn vaak niet op forums zoals dit aanwezig (met hun echte account)

Link naar opmerking

 Hallo ,

ben enkele dagen weg geweest en zo te zien is tigersplace offline ,of vergis ik mij ,want kan niet meer inloggen op de site

 

grtjs Tweety

Link naar opmerking

Verdoemme; ik heb er nieveel meer, tigersplace weg en nu deze, nog een 4 tal heb ik er. Mss heb ik er een aantal nog niet dat kan. Maar het begint stilaan krap te worden.

Link naar opmerking

Jammer dat the-newgeneration off-line is, vooral de sectie boeken was voor mij een uitkomst. 
 

Voor diegenen die zich toch willen registreren, op een website, er staan op deze website voldoende opties, om jezelf aan te melden bij een community.😉

EJ.

bewerkt door ErikJandeTuinman
Link naar opmerking

Beste,

Stichting Brein vond het niet zo leuk dat ik andere mensen de kans wilde geven om de db te importeren.

Gelukkig was ik geen poster en heb ik zelf niks geupload dus wilde ze de database zelf om andere posters te vinden.

Uiteraard weten de mensen die wel uploaden de risico`s en raad ik hun aan ermee te stoppen.
Stichting brein is niet de meest slimste partij maar wel slim genoeg om sommige regels te buigen om jullie te vinden als je een keer je vpn vergeet etc.

De db is bij deze dus ook verwijderd en word niet verder verspreid.

Scheld, word boos, flame me volledig af.

Ik post dit ook niet voor mezelf want brein zal me hierom wel haten dat ik mensen waarschuw (ja ik weet dat jullie meelezen)

Ik heb er in ieder geval geleerd dat simpele scripts maken om andere mensen te helpen je een hoop gezeur kan geven. Ondanks je zelf niks strafbaars doet.

Goodluck out there!

Insane Out

Link naar opmerking
12 minuten geleden zei MrAudi:

Waarom zit jij eigenlijk nog met een database van zoveel maanden nadat je site uit de lucht gegaan is ?

Jij was een van degene die hem wilde... Dus voor mensen zoals jou ^^

Link naar opmerking
47 minuten geleden zei Insane:

Stichting Brein vond het niet zo leuk dat ik andere mensen de kans wilde geven om de db te importeren.
Gelukkig was ik geen poster en heb ik zelf niks geupload dus wilde ze de database zelf om andere posters te vinden.
Uiteraard weten de mensen die wel uploaden de risico`s en raad ik hun aan ermee te stoppen.
Stichting brein is niet de meest slimste partij maar wel slim genoeg om sommige regels te buigen om jullie te vinden als je een keer je vpn vergeet etc.
De db is bij deze dus ook verwijderd en word niet verder verspreid.
Scheld, word boos, flame me volledig af.
Ik post dit ook niet voor mezelf want brein zal me hierom wel haten dat ik mensen waarschuw (ja ik weet dat jullie meelezen)
Ik heb er in ieder geval geleerd dat simpele scripts maken om andere mensen te helpen je een hoop gezeur kan geven. Ondanks je zelf niks strafbaars doet.

Apart dat u nu met deze mededeling komt na alle commotie die er heerst. Het lijkt ook eerder een bericht aan BREIN dan aan anderen die direct met deze oude DB te maken hebben gehad. U raadt nu ook spontaan elke Uploader af om nog door te gaan vanwege de risico's. Als u als voormalig Scripter van The New Generation ook benadert bent door BREIN met een verzoek om deze oude DB te overhandigen zouden wij best wel willen weten wat BREIN dan precies voor bericht heeft gestuurd. Als u zelf toch nergens aansprakelijk gesteld voor kunt worden mag iedereen ook dat bericht van BREIN wel lezen.

Link naar opmerking
46 minuten geleden zei Skeletor:

Apart dat u nu met deze mededeling komt na alle commotie die er heerst. Het lijkt ook eerder een bericht aan BREIN dan aan anderen die direct met deze oude DB te maken hebben gehad. U raadt nu ook spontaan elke Uploader af om nog door te gaan vanwege de risico's. Als u als voormalig Scripter van The New Generation ook benadert bent door BREIN met een verzoek om deze oude DB te overhandigen zouden wij best wel willen weten wat BREIN dan precies voor bericht heeft gestuurd. Als u zelf toch nergens aansprakelijk gesteld voor kunt worden mag iedereen ook dat bericht van BREIN wel lezen.

Als de ontwikkelingen het toelaten en het process voorbij is zal ik dat doen met de documenten. Voornu mag ik er officieel niks over zeggen tot de zaak/schikking.

Het ging brein erom dat de database van tng niet verspreid werd dus vandaar hebben ze dit in sneltreinvaart erdoorheen geramt.

Link naar opmerking
18 minuten geleden zei Insane:

Als de ontwikkelingen het toelaten en het process voorbij is zal ik dat doen met de documenten. Voornu mag ik er officieel niks over zeggen tot de zaak/schikking.
Het ging brein erom dat de database van tng niet verspreid werd dus vandaar hebben ze dit in sneltreinvaart erdoorheen geramt.

Ik begrijp nu nog steeds niet waarom u dan toch hier op Duken.nl uw afkeuring laat blijken t.a.v. BREIN, maar wel voldoet aan hun wens om de DB te vernietigen. U laat duidelijk blijken weinig respect te hebben voor BREIN en haar acties in uw mededeling, maar maakt hun bericht aan u niet openbaar. 

Wat is dan uw intentie met onderstaande regels, waarmee u duidelijk ingaat tegen wat u daarna zegt, namelijk dat u officieel niets mag zeggen tot de zaak/schikking, of heeft BREIN een verzoek aan u gedaan om via Duken.nl hun succes te laten horen.;

Stichting brein is niet de meest slimste partij maar wel slim genoeg om sommige regels te buigen om jullie te vinden als je een keer je vpn vergeet etc. Ik post dit ook niet voor mezelf want brein zal me hierom wel haten dat ik mensen waarschuw (ja ik weet dat jullie meelezen)

 

Link naar opmerking
Zojuist zei Skeletor:

Ik begrijp nu nog steeds niet waarom u dan toch hier op Duken.nl uw afkeuring laat blijken t.a.v. BREIN, maar wel voldoet aan hun wens om de DB te vernietigen. U laat duidelijk blijken weinig respect te hebben voor BREIN en haar acties in uw mededeling, maar maakt hun bericht aan u niet openbaar. 

Wat is dan uw intentie met onderstaande regels, waarmee u duidelijk ingaat tegen wat u daarna zegt, namelijk dat u officieel niets mag zeggen tot de zaak/schikking, of heeft BREIN een verzoek aan u gedaan om via Duken.nl hun succes te laten horen.;

Stichting brein is niet de meest slimste partij maar wel slim genoeg om sommige regels te buigen om jullie te vinden als je een keer je vpn vergeet etc. Ik post dit ook niet voor mezelf want brein zal me hierom wel haten dat ik mensen waarschuw (ja ik weet dat jullie meelezen)

 

Als de ontwikkelingen het toelaten en het process voorbij is zal ik dat doen met de documenten. Voornu mag ik er officieel niks over zeggen tot de zaak/schikking

Ik ben geen poster/uploader etc dus mijn intentie is puur om die groep te waarschuwen hiermee. 

Ik heb zoals ik al zei niks verkeerd gedaan echter heb ik geen zin in een "smaad en laster claim" vandaar alleen de waarschuwing en thats it for now.

Link naar opmerking

Waar ben je mee bezig Insane!  Wis die DB vernietig het en gebruik hem niet als pressiemiddel tegen oud admins uploaders en members. 

Ruzie heeft alleen maar verliezers, laat het rusten neem je verlies klaar.

Link naar opmerking
Gast SwitchFreak

Geplaatst

Laten we voorop stellen dat alles wat hier nu gezegd is, slechts enkele mensen zijn die ik geloof.

Wat @Joe-Joe , @Tuinbever en @Skeletor al aangeven, laat het rusten. En neem je verlies.

Meeste van ons weten inmiddels dat niet alleen de DB als pressiemiddel is gebruikt naar oud admins en uploaders. Maar in het verleden ook andere dingen en laten we wederom ook maar gelijk uit de doeken doen, dat je er wel degelijk ook beter van geworden bent tijdens je tijd als SysOps.

Beste was geweest niks te posten @Insane en gewoon stilletjes het strijd toneel had moeten verlaten.

Link naar opmerking

Hallo,

 

Ik ben een hele tijd afwezig geweest en tot mijn spijt is thenewgeneration.net off-line gehaald en nu ben ik opzoek naar een goed alternatief.

Iemand suggesties?

Link naar opmerking

Piraatje

Geplaatst 18 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

De handleiding van de VPN verbinding staat hier.

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Voeg een reactie toe...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Andere links van 'Offline NZB websites'

  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...