Spring naar bijdragen
  • Silo

    Overzicht

    In een verwoeste, vergiftigde toekomst leven duizenden mensen in een enorme silo onder de grond. Nadat de sheriff een belangrijke regel overtreedt en inwoners onverklaard overlijden, ontrafelt de technicus Juliette schokkende geheimen en de waarheid over de silo.
    Genres: Drama
  • Silo

    Overzicht

    In een verwoeste, vergiftigde toekomst leven duizenden mensen in een enorme silo onder de grond. Nadat de sheriff een belangrijke regel overtreedt en inwoners onverklaard overlijden, ontrafelt de technicus Juliette schokkende geheimen en de waarheid over de silo.

  • 蜘蛛ですが、なにか?

    Overzicht

    Ik, de hoofdpersoon, was maar een gewoon middelbareschoolmeisje, maar plotseling werd ik gereïncarneerd als een spinnenmonster in een fantasiewereld. Niet alleen dat, maar ik werd wakker in een kerker vol wrede monsters. Gewapend met alleen mijn menselijke kennis en mijn overweldigende positiviteit, ben ik gedwongen spinnenwebben en vallen te gebruiken om veel sterkere monsters te verslaan, alleen maar om in leven te blijven... Zo begint het overlevingsverhaal van een labyrint van een meisje met ongelooflijke mentale kracht dat leeft als een van de laagst gerangschikte beesten!
    Genres: Animatie en Komedie
  • 蜘蛛ですが、なにか?

    Overzicht

    Ik, de hoofdpersoon, was maar een gewoon middelbareschoolmeisje, maar plotseling werd ik gereïncarneerd als een spinnenmonster in een fantasiewereld. Niet alleen dat, maar ik werd wakker in een kerker vol wrede monsters. Gewapend met alleen mijn menselijke kennis en mijn overweldigende positiviteit, ben ik gedwongen spinnenwebben en vallen te gebruiken om veel sterkere monsters te verslaan, alleen maar om in leven te blijven... Zo begint het overlevingsverhaal van een labyrint van een meisje met ongelooflijke mentale kracht dat leeft als een van de laagst gerangschikte beesten!

  • Otsoen Lurraldean

    Overzicht

    Geen gegevens bekend.
    Genres:
  • Otsoen Lurraldean

    Overzicht


  • 終末のハーレム

    Overzicht

    Geen gegevens bekend.
    Genres: Animatie, Drama en Mysterie
  • 終末のハーレム

    Overzicht


  • Naked and Afraid: Castaways

    Overzicht

    Geen gegevens bekend.
    Genres:
  • Naked and Afraid: Castaways

    Overzicht


  • Brand New Cherry Flavor

    Overzicht

    Een filmmaker gaat begin jaren 90 naar Hollywood om haar film op te nemen, maar valt door een gehallucineerd konijnenhol vol seks, magie, wraak − en katjes.
    Genres: Drama en Mysterie
  • Brand New Cherry Flavor

    Overzicht

    Een filmmaker gaat begin jaren 90 naar Hollywood om haar film op te nemen, maar valt door een gehallucineerd konijnenhol vol seks, magie, wraak − en katjes.

  • Wireless

    Overzicht

    Geen gegevens bekend.
    Genres: Drama
  • El día menos pensado

    Overzicht

    Geen gegevens bekend.
    Genres: Mysterie en Drama
  • El día menos pensado

    Overzicht


  • 一千靈異夜

    Overzicht

    Geen gegevens bekend.
    Genres: Drama en Mysterie
  • 一千靈異夜

    Overzicht


  • Planet of the Apes

    Overzicht

    Geen gegevens bekend.
    Genres: Drama
  • Planet of the Apes

    Overzicht


  • 食腦喪B

    Overzicht

    Geen gegevens bekend.
    Genres: Komedie en Drama
  • Masters of Horror

    Overzicht

    Abbey is zwaar verbrand. Haar derdegraads brandwonden zijn verschrikkelijk om te zien. Haar moeder is het er niet mee eens dat haar man probeert het leven van Abbey op een humane manier te beëindigen. Abbey zelf blijkt uit te zijn op wraak.
    Genres: Drama, Mysterie en Misdaad
  • Masters of Horror

    Overzicht

    Abbey is zwaar verbrand. Haar derdegraads brandwonden zijn verschrikkelijk om te zien. Haar moeder is het er niet mee eens dat haar man probeert het leven van Abbey op een humane manier te beëindigen. Abbey zelf blijkt uit te zijn op wraak.

  • Day of the Dead

    Overzicht

    Geen gegevens bekend.
    Genres:
  • Day of the Dead

    Overzicht


  • Post Mortem: Ingen dør i Skarnes

    Overzicht

    Geen gegevens bekend.
    Genres: Drama, Komedie en Mysterie
  • Post Mortem: Ingen dør i Skarnes

    Overzicht


  • The Boys

    Overzicht

    In een wereld waar superhelden de duistere kant van hun overweldigende beroemdheid en roem omhelzen, vormt zich een groep burgerwachten die informeel bekend staan als 'The Boys'. Hun missie is om de corrupte superhelden aan te pakken met niet meer dan een stel harde vuisten en de wil om te vechten tot hun beschikking. Het zijn de machteloze tegen de super krachtige als The Boys beginnen aan een heroïsche zoektocht om de waarheid over 'The Seven' en hun formidabele Vought-steun bloot te leggen.
    Genres:
  • The Boys

    Overzicht

    In een wereld waar superhelden de duistere kant van hun overweldigende beroemdheid en roem omhelzen, vormt zich een groep burgerwachten die informeel bekend staan als 'The Boys'. Hun missie is om de corrupte superhelden aan te pakken met niet meer dan een stel harde vuisten en de wil om te vechten tot hun beschikking. Het zijn de machteloze tegen de super krachtige als The Boys beginnen aan een heroïsche zoektocht om de waarheid over 'The Seven' en hun formidabele Vought-steun bloot te leggen.
  • Betaal

    Overzicht

    Agenten die zijn ingehuurd om een stam te verdrijven om ruimte te maken voor een snelweg, worden getroffen door een oude vloek en een leger Britse zombiesoldaten.
    Genres:
  • Betaal

    Overzicht

    Agenten die zijn ingehuurd om een stam te verdrijven om ruimte te maken voor een snelweg, worden getroffen door een oude vloek en een leger Britse zombiesoldaten.

  • Sweet Tooth

    Overzicht

    Een jongetje dat deels mens en deels hert is, gaat samen met met een norse beschermer op een episch avontuur in een post-apocalyptische wereld op zoek naar familie en een thuis.
    Genres: Drama
  • Sweet Tooth

    Overzicht

    Een jongetje dat deels mens en deels hert is, gaat samen met met een norse beschermer op een episch avontuur in een post-apocalyptische wereld op zoek naar familie en een thuis.
  • El aval

    Overzicht

    Geen gegevens bekend.
    Genres: Drama en Mysterie
  • Defiance

    Overzicht

    Het is het jaar 2046. Na een vernietigende oorlog wonen mensen en aliens samen op aarde. Veteraan Joshua Nolan keert terug naar de ruïnes van zijn geboorteplaats St. Louis, waar inmiddels het stadje Defiance verrezen is. Daar probeert Nolan als sheriff de orde te handhaven.
    Genres: Drama
  • Defiance

    Overzicht

    Het is het jaar 2046. Na een vernietigende oorlog wonen mensen en aliens samen op aarde. Veteraan Joshua Nolan keert terug naar de ruïnes van zijn geboorteplaats St. Louis, waar inmiddels het stadje Defiance verrezen is. Daar probeert Nolan als sheriff de orde te handhaven.

  • Колл-центр

    Overzicht

    Geen gegevens bekend.
    Genres: Drama en Misdaad
  • Колл-центр

    Overzicht


Mededelingen

  • Laatste berichten

    Mafketel

    Geplaatst

    Mss een andere versie van de anime/film te zoeken?  Vermoed dat de manier van encoding hier het probleem is.  Ik weet niet wat de volledige bestandsnaam is van de anine/film..   

    Singularity

    Geplaatst

    Hoihoi, ik las je berichtje. Wellicht lost dit je probleem op. Download deze player als je wilt en kijk dan even of het wel werkt. https://github.com/clsid2/mpc-hc/releases   Greetz

    bambi1515

    Geplaatst

    Ik heb gemerkt dat sommige Anime/films niet kan worden afgespeeld met VLC. Ik krijg dan deze error te zien (zie afbeelding 1) Als ik vervolgens Anime/films afspeel met de software van windows ''films en tv'',  krijg ik de melding dat ik codec nodig heb (zie afbeelding 2)   Enig idee wat is de oplossing?
  • Statistieken

    • Films
      728
    • Series
      146
    • Opmerkingen
      193
    • Reviews
      67

    Laatste film
    Door Drifter
    Soort: Serie
    Tijd aflevering: 0
  • Willekeurige film

  • Willekeurig topic

×
×
  • Nieuwe aanmaken...