Spring naar bijdragen

The Mandalorian

   (1 recensie)

Terugkoppeling

Aanbevolen reactie

  • Oud-beheerder

Ja vandaag seizoen twee van start! Ik heb er weer zo een zin in, het eerste seizoen was ook geweldig. 

Link naar opmerking

Ik moet het eerste seizoen nog bekijken. Kleine 40 minuten per aflevering. Prima om een paar afleveringen achter elkaar te bekijken e ben ik zo bij seizoen 2.

Volgens mij verschijnt er iedere week een nieuwe aflevering van het tweede seizoen. 

Link naar opmerking
  • Oud-beheerder

Ja klopt, dus je bent zo weer bij. Ik probeer dit weekend het eerste deel van seizoen twee ge kijken. 

Mijn zoontje wilt ook graag een joda knuffel ;)

Link naar opmerking
  • Oud-beheerder

Jajajajajajajajajajjaaj, genoten weer. Heerlijke start van het seizoen met een starwars saus. En natuurlijk weer een knipoog naar de eerdere films. :)

Link naar opmerking
Op 30-10-2020 om 06:42 zei Duken:

Ja vandaag seizoen twee van start! Ik heb er weer zo een zin in, het eerste seizoen was ook geweldig. ik heb seizoen 1 tot 16 gezien waar kan ik de rest veilig downloaden en seizoen 2 alvast bedankt

 

Link naar opmerking
Piraatje

Geplaatst 18 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

De handleiding van de VPN verbinding staat hier.

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op dit bericht...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...