Spring naar bijdragen

The Suicide Squad

Ze sterven om de wereld te redden.

   (1 recensie)

Terugkoppeling

Aanbevolen reactie

Deze film was voor mij de druppel. Ik zat in de bioscoop en heb mij helemaal kapot geërgerd aan het publiek en het niveau deze film. 99% marketing, 1% 'film'.

Als ik het niet via een streaming dienst kan kijken, dan download ik het. Is het echt een fantastische film, dan koop ik deze, vaak ook voor anderen. Alleen deze week heb ik al 4 films gezien die ik graag op Blue-Ray zou willen hebben. The Tomorrow War was bijvoorbeeld geniaal, die ga ik zeker kopen. Eng en grappig tegelijk, verfrissende film.

 

Link naar opmerking

TSSS.... da's lekker dom. Ik bedoelde de eerste film, Suicide Squad, niet dit tweede deel, The Suicide Squad. De recenties van het tweede deel zijn erg goed, ik ga 'm eens downloaden. En, wie weet koop ik hem later, als ik hem goed vind.

Link naar opmerking
3 minuten geleden zei Meh Meh:

TSSS.... da's lekker dom. Ik bedoelde de eerste film, Suicide Squad, niet dit tweede deel

Er zit inderdaad nogal wat verschil in kwaliteit tussen Suicide Squad 2016 en deze aanzienlijk verbeterde versie. Er is op dit moment overigens al een Web-release te downloaden zonder ondertiteling, maar ook de NL-subs zullen wel niet lang op zich laten wachten. ;)

Link naar opmerking

Ik heb de web-release gedownload. Het beeld en geluid is goed, de ondertiteling is verzorgd door Google Translate. Ik ga 'm vanavond eens kijken.

spacer.png

bewerkt door Meh Meh
Link naar opmerking
Piraatje

Geplaatst 18 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

De handleiding van de VPN verbinding staat hier.

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op dit bericht...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...