Spring naar bijdragen

Vikings: Valhalla

   (0 recensies)

Terugkoppeling

Aanbevolen reactie

Ik heb het 1e seizoen inmiddels gekeken en ondanks dat deze serie zich 100 jaar later afspeelt als de serie Vikings, vindt ik dat er teveel wordt teruggeblikt op Vikings en alles wat zich in die periode heeft afgespeeld. Valhalla speelt zich af in een periode van de opkomst van het Christendom en de strijd die daarmee gepaard is gegaan, maar er zijn naar mijn idee teveel beelden in dit seizoen die ook teveel lijken op de gevechten en strijd in de serie Vikings. Hopelijk zijn de volgende 2 seizoenen wat meer tijdgericht, maar wel doordrenkt van de nodige gevechten die je verwacht van deze barbaren. Er is inmiddels wat meer bekend gemaakt over het vervolg;

Vikings: Valhalla krijgt een tweede en derde seizoen bij Netflix. Het volgende seizoen moet ergens in 2023 te zien zijn.

Netflix bestelde eerder 24 afleveringen van Vikings en heeft nu aangekondigd dat deze worden verdeeld over drie seizoenen. De productie van Season 2 is al afgerond en zal volgend jaar te zien zijn. Season 3 zal in de lente van dit jaar worden gefilmd.

De bedenker van de serie Jeb Stuart keert terug als showrunner en uitvoerend producent voor de twee nieuwe seizoenen. Hij wordt bijgestaan door Michael Hirst, Morgan O'Sullivan, Sheila Hockin, Steve Stark, James Flynn, John Weber, Sherry Marsh, Alan Gasmer en Paul Buccieri.

Het eerste seizeon van Vikings: Valhalla is sinds 25 februari 2022 te zien op Netflix. De serie speelt zich ongeveer 100 jaar na de gebeurtenissen in Vikings af. Valhalla verweeft een aantal fictieve en historische personages met elkaar.

Bron; IGN Benelux

Link naar opmerking
  • Oud-beheerder

Eerste aflevering hebben we bekeken, die viel goed in de smaak. Mede omdat de oud characters worden benoemd, maar dat moet natuurlijk niet doorlopen tot alle afleveringen. Ik ben benieuwd :)

Link naar opmerking
Piraatje

Geplaatst 18 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

De handleiding van de VPN verbinding staat hier.

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op dit bericht...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

  • Laatste berichten

    Singularity

    Geplaatst

    Hoihoi, ik las je berichtje. Wellicht lost dit je probleem op. Download deze player als je wilt en kijk dan even of het wel werkt. https://github.com/clsid2/mpc-hc/releases   Greetz

    bambi1515

    Geplaatst

    Ik heb gemerkt dat sommige Anime/films niet kan worden afgespeeld met VLC. Ik krijg dan deze error te zien (zie afbeelding 1) Als ik vervolgens Anime/films afspeel met de software van windows ''films en tv'',  krijg ik de melding dat ik codec nodig heb (zie afbeelding 2)   Enig idee wat is de oplossing?
  • Statistieken

    • Films
      728
    • Series
      146
    • Opmerkingen
      193
    • Reviews
      67

    Laatste film
    Door Drifter
    Soort: Serie
    Tijd aflevering: 0
  • Willekeurige film

  • Willekeurig topic

  • Vergelijkbare bijdragen

    • 6
    • Gast Drifter
      5
×
×
  • Nieuwe aanmaken...