Spring naar bijdragen

  • Adressen en bankgegevens gestolen bij hack webwinkel Spreadshirt

     Delen


    De webwinkel Spreadshirt is onlangs slachtoffer geworden van een cyberaanval. Daarbij zijn onder andere rekeninggegevens buitgemaakt, meldt het bedrijf.

    Volgens de webwinkel, die gepersonaliseerde kleding verkoopt, zijn er ook adres- en contractgegevens van klanten, partners, medewerkers en externe dienstverleners gestolen.

    Van een klein deel van de klanten die via een overschrijving hebben betaald of een terugbetaling hebben ontvangen bij Spreadshirt, Spreadshop of TeamShirts zijn ook de betalingsgegevens gelekt.

    Het gaat om rekeningnummers en PayPal-informatie. Volgens de webwinkel zijn er geen rekeninggegevens van andere klanten buitgemaakt.

    Hoeveel mensen slachtoffer zijn geworden, meldt het bedrijf niet. De webwinkel heeft de getroffen personen via een e-mail op de hoogte gesteld van het lek. Zij krijgen het advies hun wachtwoord van PayPal en Spreadshirt te veranderen.



    Monkie
     Delen


    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    Dit is vaker gebeurt , Ik heb het al twee keer mee gemaakt dat gegevens zijn uitgelekt keer bij alle kabels.nl  en een keer bij Zalando ,

    Ik kreeg toen een mailtje dat ik mijn wachtwoorden moest veranderen . Aan alle kanten proberen hackers geld af te troffelen.

    Laats las ik op msn dat er een tiener was aangehouden die mensen 1Cent wou laten betalen via marktplaats , ook dat heb ik  meegemaakt   

    Dat ze me dat vroegen . Ben nog nergens De dupe van geworden , Maar je moet zeker oplettend blijven voor je het weet ga je ook de boot in . 

     

     

    How-Hackers-Manage-To-Bypass-Google’s-Two-Factor-Authentication-3-768x403-702x336.png

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...